در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال ایران؛

غفور: سورپرایز بزرگتری در المپیک خواهیم داشت/ خوشحالی مردم از همه چیز برای ما مهم‌تر است

کدخبر: 2038094

پشت خط‌ زن تیم ملی والیبال ایران گفت: رسیدن به مدال المپیک هدف بزرگی است که رسیدن به آن سخت است اما بازیکنان تیم ملی نشان دادند که توان رسیدن به هر هدفی را دارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال ایران در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی در فرودگاه امام خمینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «نسیم آنلاین» گفت: خدا را شکر می‌کنم که با یک نتیجه خیلی خوب و مقتدرانه رقابت‌های انتخابی المپیک را به پایان بردیم. قبل از اینکه به این رقابت‌ها اعزام شویم فشار روانی زیادی را تحمل کردیم اما این ارزش را داشت که این سختی‌ها را تحمل کنیم و مردم را اینگونه خوشحال ببینیم.

وی افزود: خوشحالم که توانستیم به رؤیای خود جامه عمل بپوشانیم و مطمئنا در بازی‌های المپیک بخش زیادی از فشار روانی که در این رقابت تحمل کردیم را نخواهیم داشت و می‌توانیم با آرامش بیشتر و بهتر و روان‌تر بازی کنیم و سورپرایز بزرگتری در المپیک خواهیم داشت.

غفور درباره شکسته شدن رکورد تعداد ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک گفت: خوشحالی مردم از همه چیز برای ما مهمتر است.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که ایا تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک به مدال دست پیدا می کند گفت: مدال المپیک هدف بزرگی است که رسیدن به آن سخت است اما بازیکنان تیم ملی نشان دادند که توان رسیدن به هر هدفی را دارند.

ارسال نظر: