رمزگشایی از حرف‌های سرمربی جوان استقلال

دو سورپرایز منصوریان چه کسانی هستند؟

کدخبر: 2038716

سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی خود پرده از رازی بزرگ برداشت و مدعی شد که جذب وحید امیری چندان برای این تیم مهم نیست چراکه آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات ۲ سورپرایز ویژه دارند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی خود پرده از رازی بزرگ برداشت و مدعی شد که جذب وحید امیری چندان برای این تیم مهم نیست چراکه آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات 2 سورپرایز ویژه دارند. او مدعی شد که بحث‌هایی که در مورد جذب وحید امیری به وجود آمده تنها قیمت این بازیکن را بالا برده است در حالی که آبی‌ها در حال عقد قرارداد با 2 بازیکن هستند که تماشاگران از شنیدن خبر آن بسیار خوشحال می‌شوند. این موضوع باعث شده بار دیگر خبرها پیرامون نقل و انتقالات باشگاه استقلال برای تماشاگران این تیم داغ شود.

منصوریان در حالی صحبت از جذب 2 بازیکن جذاب کرده است که پیش از این خبرهایی مبنی بر جذب بازیکنانی مثل قاسم حدادی‌فر، پژمان منتظری، مجتبی جباری، کاوه رضایی و ارسلان مطهری بود که سورپرایزهای منصوریان می‌تواند از بین این بازیکنان باشد.

در این بین گفته می‌شود قاسم حدادی‌فر و پژمان منتظری به عقد قرارداد با استقلال خیلی نزدیک هستند و شاید سورپرایزهای منصوریان این 2 بازیکن باشند.

البته استقلالی‌ها در تلاش هستند که امید ابراهیمی را در استقلال نگه دارند و گفته می‌شود به توافق‌هایی هم با او دست پیدا کرده اند که شاید این بازیکن یکی از سورپرایزهای منصوریان باشد.

ارسال نظر: