نماینده مردم سراوان:

ارزش اهدای یک سبد غذایی در روستاهای محروم معادل اهدای یک خودرو به مردم تهران است

کدخبر: 2040794

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است امور انسان‌دوستانه در روستاهای محروم و مناطق کم برخوردار صرف شود

دکتر محمد باسط درازهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «نسیم آنلاین» افزود: مردم روستاهای استان سیستان و بلوچستان به شدت نیازمند حمایت در تامین غذایی هستند و به جرات می‌توان گفت با اجرای برنامه ملی همای رحمت و توزیع سبدهای غذایی، بخش قابل توجهی از مشکلاتشان رفع می‌شود چراکه به دلیل فقر امکانات، ارزش اهدای یک سبد غذایی در روستاهای محروم سیستان و بلوچستان معادل اهدای یک دستگاه خودرو به مردم تهران است .

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کس باید به وسع و توان خود از حمایتش با قلم، قدم، درم ودمی از فعالیت‌های انساندوستانه دریغ نکند و تبلیغ و شفاف سازی خدمات این سازمان نه تنها ریا محسوب نمی‌شود بلکه به وجودآورنده موجی از مهربانی و احساس وظیفه دربرابر همنوعان در جامعه برای مستحکم کردن زنجیره کمک‌های انساندوستانه می‌شود .

درازهی با بیان اینکه تا کنون خدمات جمعیت هلال احمر، اتفاقات نیک، باارزش و قابل تحسینی همچون آموزش همگانی، خدمات به مسافران نوروزی، کاروان‌های سلامت، همای رحمت و... را طی سال در کشور رقم زده است، اضافه کرد: من به عنوان عضو داوطلب و نماینده مجلس دهم شورای اسلامی، بسیار خوش بین هستم که با تعامل و تشکیل فراکسیون جوانان و جمعیت هلال احمر، بیش از گذشته گامی در راستای توانمندسازی کشور در عرصه‌های مختلف برداشت .

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های تجلیل و مانورهای فعالیت‌ها، جذب خیرین و نیکوکاران و شفاف سازی هزینه کرد از راهکارهای اساسی برای همگام کردن مردم به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر است .

ارسال نظر: