بیژن میرباقری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

برای اکران "ربوده شده" در حال تلاش و رایزنی هستم

کدخبر: 2042744

کارگردان فیلم سینمایی "ربوده شده" گفت: پیرامون انتخاب زمان مورد علاقه ما برای اکران فیلم سینمایی "ربوده شده" باید به این نکته اشاره کنم که انتخاب زمان اکران دلبخواه نیست و باید ببینیم که چه زمانی فرصت زمانی برای اکران در اختیار ما قرار می گیرد.

بیژن میرباقری کارگردان فیلم سینمایی "ربوده شده" به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: در تلاش برای اکران این فیلم سینمایی هستیم ولی تا امروز موفق به اکران فیلم نشده ایم.

وی افزود: پیرامون مشخص شدن زمان اکران این فیلم صحبت هایی شده ولی تا زمانی که مشخص نشود در این زمینه اطلاع رسانی انجام نخواهم داد.

این کارگردان ادامه داد: برای پخش و اکران فیلم سینمایی "ربوده شده" نیز صحبت هایی کرده ایم ولی ماجرا هنوز قطعی نشده است. البته قرار بود این فیلم در عید فطر اکران شود.

میرباقری خاطرنشان کرد: اما به دلیل اینکه باید دو ماه از دریافت مجوز نمایش بگذرد و آن‌وقت ما نسبت به بستن قرارداد اکران اقدام کنیم این مسئله موجب شد تا اکران این فیلم با تاخیر روبرو شود.

وی تصریح کرد: پیرامون انتخاب زمان مورد علاقه ما برای اکران فیلم سینمایی "ربوده شده" باید به این نکته اشاره کنم که انتخاب زمان اکران دلبخواه نیست و باید ببینیم که چه زمانی فرصت زمانی برای اکران در اختیار ما قرار می گیرد.

ارسال نظر: