جزئیات تک‌کارت فرهنگیان/ فرهنگیان برای ثبت‌نام تک کارت تا ۲۰ تیر فرصت دارند

کدخبر: 2043488

فرهنگیان برای ثبت‌نام تک کارت تا ۲۰ تیر ۹۵ فرصت دارند، این کارت به عنوان کارت شناسایی آنها محسوب می‌شود و به تدریج خدمات دیگر از جمله بانکی، کارت بلیت، بیمه و خدمات رفاهی به آن اضافه خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با صدور بخشنامه‌ای درخصوص تک کارت فرهنگیان اظهار کرد: فرهنگیان تا 20 تیر فرصت دارند با مراجعه به نشانی www.profile.medu.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

تک کارت به عنوان کارت شناسایی کارکنان آموزش و پرورش محسوب شده و جایگزین کارت‌های موجود خواهد شد بنابراین تکمیل اطلاعات و صدور کارت الزامی است.

به منظور صیانت از اطلاعات فرهنگیان سامانه تکمیل اطلاعات فعال شده است و توصیه می‌شود فرهنگیان شخصاً از طریق رایانه‌های موجود در ادارات آموزش و پرورش یا مدارس خود نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش نیز با اشاره به صدور تک کارت برای فرهنگیان اظهار کرد: این کارت چند منظوره است و به تدریج خدماتی به آن اضافه می‌شود که نخست خدمات شناسایی و پرسنلی است و پس از آن خدمات بانکی، تردد، کارت بلیت، کارت بیمه، خدمات رفاهی و عضویت در باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات این کارت آسان‌سازی بیمه تکمیلی فرهنگیان است، با فراهم شدن این امکان فرهنگیان دیگر برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز به دریافت معرفی‌نامه ندارند. به دنبال آن هستیم که به تدریج به سمتی برویم که هزینه‌های بیمه نیز از طریق کارت فراهم شود و فرهنگیان مجبور نباشند مدارک پزشکی خود را به بیمه ارائه کنند تا به آن رسیدگی شود.

بطحایی بیان کرد: اولویت نخست تک کارت بعد از ارائه خدمات شناسایی توجه به مسائل بیمه تکمیلی فرهنگیان است. پس از آن فرهنگیانی که قصد استفاده از مراکز اسکان و مراکز رفاهی را دارند بی‌نیاز از دریافت معرفی‌نامه می‌شوند.مقرر شده تا تسهیلات و وام‌های فرهنگیان نیز از طریق این کارت ارائه شود و امیدواریم با توسعه کارکردهای این کارت فرآیند ارائه خدمات به فرهنگیان کوتاه شده و رفت و آمد فرهنگیان به مراکز مختلف کم شود .

ارسال نظر: