مجبتی شاکری در گفتگو با «نسیم آنلاین» مطرح کرد؛

روحانی فکری به حال برادرش بکند/ حیثیت دولت در خطر است

کدخبر: 2043491

عضو شورای شهر تهران گفت: در دولت‌های قبل هم برخی نزدیکان کابینه و روؤسای جمهور به نوعی حیثیت آن دولت یا رئیس دولت را زیر سؤال می‌بردند، متاسفانه امروز هم تکرار شده و دولت باید هرچه سریعتر فکری به حال این مساله کند

مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، با اشاره به اظهارت دیروز رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اصرار حسین فریدون برادر رئیس جمهور برای تصدی علی صدقی رئیس معزول بانک رفاه کارگران بر این سمت گفت: اخبار از این دست در مورد برادر رئیس جمهور همین یک مورد نیست و موارد دیگری هم هست و با این شرایط به نظر می‌رسد که دولت و شخص آقای رئیس جمهور باید فکری جدی راجع به این موضوع بکنند.

شاکری با اشاره به اینکه "در دولت‌های قبل هم برخی نزدیکان کابینه و روؤسای جمهور به نوعی حیثیت آن دولت یا رئیس دولت را زیر سؤال می‌بردند، متاسفانه امروز هم تکرار شده و دولت باید هرچه سریعتر فکری به حال این مساله کند" گفت: فکر می‌کنم مناسب‌تر است در مورد این موضوعات طبق دستوری که رئیس جمهور به دستگاه امنیتی می‌دهند پیگیری شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هر انتصابی یک روال منطقی دارد و نوع استعلام‌ها، مشورت‌ها و تماس‌ها قابل بررسی و ارزیابی است گفت: ما که در ابتدای انقلاب نیستیم که هیچ کسی، کسی را نشناسد بالاخره 37 سال از انقلاب می‌گذرد و تمام این افرادی که الآن در صحنه هستند در تمام فراز و فرودهای انقلاب بوده‌اند، مواضع و مصاحبه‌هایشان، جاهایی که کار کردند و مسئولیت که داشتند مشخص است لذا بررسی سوابق افراد قطعا کار خیلی سختی نمی‌آید مگر اینکه نخواهند واقعیات را ببینند، به اسناد توجه کنند یا به گزارش‌های موجود توجه کنند.

وی با تاکید براینکه توجه به جایگاهی که قوه مجریه دارد، انتظاراتی که مردم دارند و اولویت‌هایی که مطرح است خیلی مهم است گفت: یکی از این شخصیت‌های صهیونیست می‌گفت ما کاری که در کشورهای مورد هدف خودمان انجام می‌دهیم این است که نمی‌گذاریم آنها مطابق با اولویت‌ها کار کنند؛ این مطابق اولویت‌ها کار نکردن به عنوان یک ضربه سنگین جنگ نرمی است که به کشور هدف وارد می‌کنیم.

شاکری افزود: در خاطرات یکی از جاسوسان مشهور تاریخ آمده، که پرسیدند مسئولیت تو چه بود؟ گفت روؤسایم گفته بودند که تو نمی‌خواهد هیچ کاری بکنی فقط وقتی که رئیس جمهور می‌خواهد یک فردی را به کاری بگمارد تو شخصیت‌هایی که نمی‌توانند آن کار را انجام بدهند را بالا بیار و در آن جایگاه مستقر کند؛ یعنی اینقدر اهمیت دارد. لذا باید دولت به انتصاب های خود توجه ویژه‌ای کند و قانون را در این مورد رعایت کند.

ارسال نظر: