ابتکار، یکشنبه در صحن علنی مجلس حاضر می‌شود

کدخبر: 2043622

معصومه ابتکار، صبح ‌یکشنبه ۱۳ تیر‌ به دعوت هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس و بعد از ظهر همان روز در جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی حاضر خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: علی‌محمد شاعری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به چالش‌های موجود در عرصه محیط زیست کشور، از ریاست سازمان حفاظت محیط زیست برای حضور در دومین جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی دعوت به عمل آوردیم.

وی افزود: در این جلسه از ریاست سازمان حفاظت محیط زیست گزارش‌هایی در خصوص برنامه‌ها واقدامات سازمان در سال 95، اجرای مصوبات شورای عالی محیط زیست، سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان در برنامه ششم به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارائه خواهند داد.

نماینده حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه تأکید کرد: محور اصلی این جلسه، حمایت از محیط بانان، مقابله با ریزگردها و آلاینده‌های محیط زیست و کاهش صنایع آلاینده، احیای تالاب‌‌ها، مقابله با بیابان‌زایی، حفاظت از حیات وحش و حفاظت از منابع آب خواهد بود.

شاعری، اصلی‌ترین چالش‌های کنون کشور را محیط زیست و منابع آب عنوان کرد و یادآور شد: در سومین جلسه کمیسیون کشاورزی، وزیر نیرو، گزارش‌هایی در خصوص سیاست‌ها و طرح‌هاى مدیریت آب در برنامه ششم، اقدامات در خصوص مصوبات شورای‌عالى آب، تکمیل طرح‌هاى نیمه تمام آبى و توسعه انرژی‌هاى تجدید پذیر ارائه خواهد داد.

ارسال نظر: