معاون شهردار تهران:

۳۵۰ میلیون تومان خسارت ترافیکی ناشی از انفجار شهران

کدخبر: 2043649

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اتمام عملیات بهسازی ترافیکی در محل حادثه انفجار لوله گاز در شهران که جمعه سحرگاه ۲۸خردادماه۹۵ رخ داد، خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه از ساعات اولیه مهار حادثه، اکیپ های اجرایی منطقه با حضور در محل، مسیر جایگزین و دسترسی محلی برای تردد شهروندان مشخص کردند، گفت: در ابتدا با توجه به اینکه تقاطع آسیب دیده یکی از تقاطع های شناسنامه دار در پروژه خط سفید بود و تمامی المان‌های ترافیکی محل آسیب دیده بودند، برآورد خسارات وارده نیز انجام شد.

وی با اشاره به 350 میلیون تومان خسارات وارده در بخش ترافیکی به دنبال این حادثه، گفت: همزمان با پر کردن گودال انفجار از سوی معاونت عمران شهرداری، عملیات نصب و هوشمندسازی المان های ترافیکی و چراغ‌های هوشمند تقاطع نیز صورت گرفت. به طوری که چهارشنبه هفته گذشته پایه‌های چراغ‌های هوشمند نصب و اجرایی شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه سرپناه اتوبوس در این تقاطع اورهال شده و پس از اتمام عملیات پرکردن گودال، اصلاح هندسی معبر نیز انجام شده است، تصریح کرد: خطکشی معبر با توجه به آیتم های خط سفید مجدداً احیا شد و نصب تابلو ها نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اکنون معبر حادثه دیده آماده بازگشایی مجدد است، گفت: با توجه به اینکه مترو نیز در زیر زمین مشغول بازسازی و ایمن سازی مجدد است، پس از هماهنگی با مترو معبر بازگشایی می شود.

ارسال نظر: