محدودیت ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

کدخبر: 2043717

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان از ظهر امروز چهارشنبه نهم تیرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه یازدهم تیرماه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ جعفر محمدنژاد گفت: تردد موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه نهم تیرماه تا ساعت 24 روز جمعه یازدهم تیرماه از محور "کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع می‌باشد.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج- چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 24 روز جمعه یازدهم تیرماه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع می باشد.

محمد نژاد گفت: با اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19 تا24 روز جمعه یازدهم تیرماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در محور "هراز" تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونتها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخر هفته از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی با اشاره به اجرای عملیات راه سازی در محور فیروزکوه افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز جمعه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع می‌باشد.

سرهنگ محمد نژاد در خاتمه گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان می باشد.

ارسال نظر: