رسایی در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

مردم دوست ندارند پول‌هایشان خرج حقوق‌های نجومی مدیران شود

کدخبر: 2044073

نماینده مجلس نهم گفت: مردم ترجیح می‌دهند پولشان در بیت المال صرف حمایت از حقوق بشر و مردم مظلوم مسلمان شود تا اینکه بابت حقوق‌های چند صد میلیونی به مدیران داده شود که نتیجه آن رکود بازار و ذلت مردم است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حمید رسایی نماینده مجلس نهم در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با فارس گفت: روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی است که هر سال مردم با حضور خودشان با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنند و امسال نیز که روز قدس در گرمترین روزهای سال است مردم استقبال باشکوهی داشتند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس حکایت از این مسئله دارد که با وجود تلاش برخی دشمنان در خارج از کشور و برخی توطئه‌های داخلی برای فراموش شدن ارزش‌های امام خمینی ولی مردم همچنان به ارزش‌های امام راحل پای‌بند هستند.

رسایی ادامه داد: سید حسن نصرالله که با یک ادبیات جدی و برای پاسخ به بهانه جویی‌های غربی‌ها که دائما از کمک ایران به مقاومت صحبت می‌کردند گفت ایران از همه نظر به حزب الله کمک می‌کند و تمام تجهیزات ما را ایران تامین می‌کند. پس از این صحبت‌ها تحرکات توطئه گران بیشتر شد زیرا مردم نیز از مقاومت حمایت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به ظهور داعش در منطقه مردم ما می‌دانند که سرمایه گذاری ما در منطقه و حمایت از مقاومت هرچند که ناچیز باشد ولی علاوه بر کمک به مردم مظلوم مسلمان دنیا در امنیت ملی خودمان نیز موثر است.

رسایی اظهار داشت: در روزهای اخیر خبرهایی می‌شنویم که به گفته خودشان 3 هزار نفر از مسئولان حقوق‌های نجومی دریافت کردند که اعلام شده بیش از 400 نفر از آنها برکنار می‌شوند ولی با توجه به این اخبار مردم ترجیح می‌دهند پولشان در بیت المال صرف حمایت از حقوق بشر و مردم مظلوم مسلمان شود تا اینکه بابت حقوق‌های چند صد میلیونی به مدیران داده شود که نتیجه آن رکود بازار و ذلت مردم است.

ارسال نظر: