برای حمایت از بیماران صعب العلاج

مراسم ضیافت "باران مهربانی" با حضور هنرمندان برگزار شد

کدخبر: 2044783

مراسم ضیافت "باران مهربانی" جمعیت هلال احمر در حمایت از بیماران صعب العلاج شب گذشته با حضور جمعی از هنرمندان کشورمان برگزار شد.

به کزارش خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین»، شب گذشته در تالار اندیشه حوزه هنری پایتخت ضیافت باران مهربانی در حمایت از بیماران صعب العلاج با همت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مجمع خیرین بیماران صعب العلاج برگزار شد.

در این برنامه که از ساعت 20 تا نیمه شب ادامه داشت، اقشار مختلف جامعه اعم از هنرمندان، ورزشکاران، فعالان اجتماعی، سیاسیون و اصحاب رسانه حضور داشتند.

هنرمندانی چون لاله اسکندری، کمند امیرسلیمانی، آریتا حاجیان، فرهاد قائمیان، شهره سلطانی و جمع زیادی از پیشکسوتان هنر و سینمای ایران در این مراسم حضور پیدا کردند.

هنرمندان در اظهاراتی جداگانه بر لزوم انجام کار داوطلبی و خیر تاکید کردند و از اینکه در فعالیت های عالم المنفعه و خیر شرکت می‌کنند ابراز خرسندی کردند.

در ادامه برنامه شال عضویت داوطلبان جمعیت هلال احمر از سوی فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان بر گردن هنرمندان کشورمان آویخته شد و آنها به طور رسمی عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شدند.

در اثنای این برنامه، لاله اسکندری در بخشی از سخنان خود به فعالیتش در حوزه هلال احمر اشاره کرد و گفت در ماجرای زلزله بم با کاور هلال احمر مشغول به امدادرسانی به مردم زلزله زده بم بوده است.

همچنین امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تشکر از حضور هنرمندان در کنار هنرمندان از فعالیتهای انسان دوستانه آنها تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم از هنرمندان کشورمان با لوح تقدیر به امضای رئیس سازمان داوطلبان به طور ویژه قدردانی شد.

ارسال نظر: