سرقت مسلحانه ۱.۵ میلیون دلاری از صرافی میدان فردوسی/ بازداشت تمام عوامل

کدخبر: 2044852

تمام عوامل سرقت مسلحانه ۱.۵ میلیون دلار از صرافی در اطراف میدان فردوسی دستگیر شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، 23 اردیبهشت ماه امسال چند مرد مسلح با ورود به یک صرافی در حوالی میدان فردوسی با تهدید مرد صراف از او خواستند تا تمامی ارزهای موجود در مغازه را تحویل آنها دهد.مردان نقاب پوش که بسیار خشن بودندبا تهدید مرد صراف به قتل موفق شدند 1.5 میلیون دلار را سرقت و از محل فرار کنند.

در ادامه با تشکیل پرونده در دادسرای ویژه سرقت و به دستور بازپرس پرونده تیمی از کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی مامور شناسایی و دستگیری سارقان شدند.

کاراگاهان پلیس آگاهی در اولین تحقیقات متوجه شدند تعداد سارقان بیش از پنج نفر بوده و همگی انها مسلح بودند. در ادامه با رد زنی گسترده اواخر خرداد چند نفر از سارقان در اطراف تهران شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی های اولیه به ارتکاب سرقت مسلحانه اعتراف کردند اما مدعی شدند از سوی چند نفر برای انجام اینکار اجیر شده اند.با شناسایی سرکرده های باند سرقت، روز گذشته تعداد دیگری از سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شدند. در ادامه با بررسی مخفیگاه سرکرده های باند سرقت مسلحانه،تمامی دلارهای سرقتی کشف شد.

در حال حاضر با توجهخ به وجود رد پای اعضای این باند در چند سرقت مسلحانه دیگر تحقیقات بیشتر از اعضای اصلی باند سرقت از صرافی برای رمز گشایی از سایر جرایم آنها ادامه دارد.

منبع: میزان

ارسال نظر: