اختصاصی «نسیم آنلاین»؛

دلنوشته فرزاد جمشیدی به مناسبت عید سعید فطر

کدخبر: 2045341

فرزاد جمشیدی مجری صداوسیما دلنوشته ای را به مناسبت عید سعید فطر برای «نسیم آنلاین» ارسال کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، فرزاد جمشیدی دلنوشته ای را به مناسبت عید سعید فطر برای « نسیم آنلاین » ارسال کرده است.متن آن به شرح زیر است:

بسم الله النور..... همشهری های رمضان کریم، سلام.

هر سال در این لحظه ها که دست به دامان عید رمضان می شوند، فطر، مرا به فکر وامی دارد و بغضی از جنس حسرت، در دل و دیده ام می شکند.

_ فکر اینکه فطر دیگر را نبینم و دست خالی، مسافر آخرت شوم. _ فکر اینکه حساب اعمال ام خالی باشد و چک های آرزویی که کشیدم، از پیش خدای بصیر و بینا، برگشت بخورد... _ فکر اینکه با این همه امواج مهربانی و رمضانی، باز هم اینترنت ایمان من، به مودم مدد پروردگار، متصل نشده باشد... _ فکر اینکه از پرواز واصلین به رحمت رب العالمین، جا بمانم و بی پر و بال به شوال برسم... _ فکر اینکه از سفره ی مهمانی ماه خدا فقط گرسنگی و تشنگی نصیب ام شده باشد... _ فکر اینکه پروردگار بگوید، وقت امتحان رمضان تمام است، برگه ها بالا ! و من هیچ عمل درستی ننوشته باشم... _ فکر اینکه بعد از یک ماه بارداری روزه داری، طفل عمل صالح ام ناقص به دنیا آمده باشد... _ فکر اینکه میزان الاعمال عید اولیاء خدا، علی مرتضی (ع) باشد و مثقالی از خیرات در ترازوی عمل نداشته باشم... _ فکر اینکه هیچ فرشته ی رمضانی، مرا به خاطر سنگینی بار گناه، سوار نکند و به شهر شوال نرساند... _ فکر اینکه آن همه آنتی بیوتیک "الهی العفو" رگ و روح مرا از عفونت معصیت، پاک نکرده باشد... _ و بالاخره فکر لایق نبودن برای فطر، مرا در اشک، غرقه می کند.

خوش به حال شما که از ابتدای ماه خوب رمضان، فکرتان از فطرتان برتر و خوش تر بود و برکت عید در فطرتتان رخ نمود.

راستی تا عرفه چقدر راه مانده؟

اللهم اهل الکبریاء و الحسین... و اهل الجود والحسین... و اهل العفو و الحسین... و اهل التقوی و الحسین... اسئلک بحق الحسین.....

ارسال نظر: