یادداشت/ یاسر جلالی

آشفتگی دولت را دریابیم

کدخبر: 2045660

اتفاقات و حوادث پشت سر هم در اقصی نقاط کشور و ضعف در تدبیر و نقص در مدیریت این وقایع نشان می‌دهد که دولت آقای روحانی، دچار آشفتگی شدیدی شده؛ این درجه از آشفتگی به هیچ وجه به صلاح کشور نیست و بهتر است کمک کنیم آرامش به کشور بازگردد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، یاسر جلالی طی یادداشتی کوتاه نوشت:

اتفاقات و حوادث پشت سر هم در اقصی نقاط کشور و ضعف در تدبیر و نقص در مدیریت این وقایع نشان می‌دهد که دولت آقای روحانی علاوه بر نداشتن برنامه و بدنه مدیریتی مسلط و کاردان، دچار آشفتگی شدیدی شده است.

به نظر می‌رسد در شرایطی که دولت مستقر برای خود ایجاد کرده، با عدم تحقق انتظارات برجامی، بالا رفتن انتظارات عمومی، ضربه‌های داخلی نظیر فیش‌های نجومی و نیز نزدیک شدن به فضای انتخاباتی، آشفتگی فعلی تشدید خواهد شد.

این درجه از آشفتگی به هیچ وجه به صلاح کشور نیست و بهتر است کمک کنیم آرامش به کشور بازگردد.

در وضعیت اقتصادی و اجتماعی پرفشار امروز که مردم از نزدیک با آن دست به گریبانند، تداوم آشفتگی حتی ممکن است نیازهای روزمره مردم را با مخاطره روبرو کند و با ضربه زدن به آرامش اجتماعی، بحران جدی و غیر قابل جبران در کشور به وجود آورد.

نخبگان، مؤثرین و رسانه‌ها باید این مسئله را درک کنند و در نمایاندن نقاط ضعف هرچند بدیهی و پربسامد دولت، منافع ملی را مد نظر قرار دهند تا فرود دولت یازدهم در یک سال آینده، خوف و استرس و فشار مضاعفی برای مردم ایجاد نکند.

ارسال نظر: