خاموشی در اختتامیه جشنواره چادرهای آسمانی:

مقابله با بدحجابی، عزم و همت خانوادگی را می‌طلبد

کدخبر: 2046985

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت: عفاف و حجاب به خرد جامعه ارتباط دارد و یک عزم و همت خانوادگی را می‌طلبد چرا که این دو با یکدیگر تنیده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم اختتامیه اولین همایش چادرهای آسمانی که با حضور فرمانده ناجا، مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف در قرآن تاکید شده و حجاب وابسته به اجتماع، محله، محیط کار و محل عمومی است.

وی ادامه داد: خانواده مهمترین بخش امر عفاف و حجاب است و در اسلام نیز نسبت به این موضوع تأکید بسیاری شده است.

حجت‌الاسلام خاموشی خاطرنشان کرد: عفت خانوادگی انسان را عفیف و پایبند به حجاب می‌کند و کسی که در این نوع خانواده‌ها باشد متوجه اهمیت امر عفاف و حجاب می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و محیط‌های امروزی نقش مؤثری در زمینه عفاف و حجاب دارند گفت: دریافت اطلاعات و محتوا به صورت بی‌نهایت محقق شده و اگر کسی از نظر تقوی ساخته شده باشد در هر محیطی می‌تواند سالم زندگی کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت: عفاف و حجاب به خرد جامعه ارتباط دارد و یک عزم و همت خانوادگی را می‌طلبد چرا که این دو با یکدیگر تنیده می‌شوند.

وی ادامه داد: برای شکل‌گیری قانون عفاف و حجاب 17 دستگاه با یکدیگر همراه شده‌اند اما امروز بیان می‌کنیم که همه دستگاه‌ها متولی امر عفاف و حجاب هستند و باید در این زمینه اقدام کنند.

حجت الاسلام خاموشی در پایان گفت: اگر نهادهای فرهنگ‌ساز و تربیتی و همچنین نهادهای دینی به اقدامات درخورشان عمل کنند نیروی انتظامی جایگاه خود را در زمینه عفاف و حجاب پیدا می‌کند و این همایش پیامی برای همه نهادهای فرهنگی است تا در زمینه عفاف و حجاب اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظر: