پس از پیروزی مقابل برزیل رسیدن به مقام قهرمانی؛

سرمربی تیم والیبال صربستان: سخت‌تر از هر زمانی برای رسیدن به این قهرمانی تمرین کردیم

کدخبر: 2047947

نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: من می‌دانستم که اگر بخواهیم قهرمان شویم باید سختی‌های زیادی را تحمل کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال صربستان پس از پیروزی مقابل برزیل و رسیدن به مقام قهرمانی لیگ جهانی، گفت: من می‌خواهم به بازیکنانم و کادر فنی تیم تبریک بگویم چون در 3 ماه گذشته مرا حمایت کردند در حالی که در برخی مواقع اصلاً جای حمایت نداشتم.

وی افزود: به بازیکنانم گفتم که در لهستان مثل دیدارهای قبلی بازی کنند. من می‌دانستم که اگر بخواهیم قهرمان شویم باید سختی‌های زیادی را تحمل کنیم. این یعنی هر روز باید تمرین سختی انجام می‌دادیم، سخت‌تر از سال گذشته و حتی سخت‌تر از هر زمانی. به همین خاطر است که می‌گویم که هر روز در کنار من بودن، خیلی سخت است.

کاپیتان پیشین تیم ملی صربستان در پایان خاطرنشان کرد: ما در سالنی وزنه زدیم که 38 درجه دما داشت. هر تمرین ما به طور متوسط 2 ساعت و نیم طول می‌کشید. به همین خاطر به بازیکنانم گفتم که این تمرینات سخت را در فینال لیگ جهانی به خاطر داشته باشید. من به تک تک آنها افتخار می‌کنم چون به من اعتماد کردند. من از آنها تشکر می‌کنم.

ارسال نظر: