یک اشتباه عجیب که به آبی‌ها کمک کرد

منصوریان چطور قراردادش را با استقلال ثبت کرد؟

کدخبر: 2048158

سرمربی استقلال روز گذشته با حضور در هیأت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کرد تا این سوال مهم به وجود بیاید که آیا او از نظر قانونی حق چنین کاری را داشته یا خیر.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، سرمربی استقلال روز گذشته با حضور در هیأت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کرد تا این سوال مهم به وجود بیاید که آیا او از نظر قانونی حق چنین کاری را داشته یا خیر. در حال حاضر باشگاه استقلال با پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته خود تسویه حساب نکرده است و بنابراین او از نظر قانونی سرمربی استقلال است اما مدتی است که مسئولان نقل و انتقالات سازمان لیگ ادعا می‌کنند باشگاه‌ها ممنوعیتی برای تعداد کادرفنی خود ندارند و بنابراین منصوریان و اعضای کادرفنی جدیدش می‌توانند بدون هیچ مشکلی قراردادهای خود را ثبت کنند.

اما رمزگشایی از حرف‌های مسئولان سازمان لیگ می‌تواند بسیار جالب باشد. به نظر می‌رسد باشگاه استقلال در عقد قرارداد با مظلومی اشتباهی بزرگ انجام داده است که امروز حسابی به کمک شان آمده است. در قراردادی که فصل گذشته مظلومی بااستقلال امضا کرد سمت او به عنوان مربی قید شده است و استقلال از همین موضوع استفاده کرده و قرارداد منصوریان را در هیأت فوتبال استان تهران ثبت کرده است. این اشتباه عجیب در قرارداد باعث شده است که مظلومی نتواند برای گرفتن طلبش به استقلال فشار بیاورد و جالب است که خودش زمانی که با او تماس گرفتیم حاضر نشد پاسخی در این باره به خبرنگار « نسیم آنلاین » بدهد.

ارسال نظر: