در نامه‌ای به عسکری عنوان شد؛

قدردانی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس جمهوری از رسانه ملی

کدخبر: 2048831

پرویز اسماعیلی در نامه ای به رئیس رسانه ملی از پوشش مناسب اخبار، گزارشها و انعکاس دستاوردهای بیست و نهمین سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت به استان کرمانشاه قدردانی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس جمهور در نامه ای به رئیس رسانه ملی از پوشش مناسب اخبار، گزارشها و انعکاس دستاوردهای بیست و نهمین سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت به استان کرمانشاه قدردانی کرد.

در نامه پرویز اسماعیلی به دکتر عسکری آمده است: از عنایت و همراهی صمیمانه حضرتعالی و همچنین مدیران محترم آن سازمان در شبکه‌های مختلف صداوسیما، به ویژه مدیریت مرکز استان کرمانشاه، خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر در پوشش مناسب اخبار و گزارشها و بهخصوص انعکاس دستاوردهای بیست و نهمین سفر استانی ریاست محترم جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید به استان کرمانشاه قدردانی می نمایم.

بی تردید نگاه حرفه ای و معطوف به منافع ملی در عرصه اطلاع رسانی و تعامل سازنده رسانه ملی با قوه مجریه و خدمتگزاران مردم در دولت، موجب تقویت امید و انسجام عمومی، ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی، استحکام هر چه بیشتر ایران اسلامی و همدلی برای تحقق برنامه های بلند مدت نظام و منویات رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

ارسال نظر: