اقدام تروریستی در مونیخ آلمان و چند پرسش

کدخبر: 2048978

تمام مراکز عمومی و خیابان‌ها تحت نظارت شدید دوربین‌های امنیتی است چگونه است که با اقدامات گسترده امنیتی و حضور دوربین‌ها، تروریست‌ها راحت از دوربین‌ها می‌گذرند و عملیات را هم با موفقیت انجام می‌دهند و کسی هم مانع آنها نمی‌شود؟ چرا تمام عملیات‌های تروریستی در اروپا فقط علیه مردم است نه دولت؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، عباس نصیری فرد، عضو هیات علمی دانشگاه تهران طی یادداشتی نوشت:

اقدام تروریستی در مونیخ آلمان و چند پرسش

فعلا نمی خواهیم قضاوتی کنیم اما چند ابهام در مورد اقدامات تروریستی امروز و روزهای گذشته در کشورهای دیگر اروپایی مثل فرانسه و بعضا در آمریکا وجود دارد.

1- یک مقام مسول آلمانی چند روز پیش هشدار داد مردم در آینده نزدیک آماده حرکت های تروریستی باشند آیا ایشان پیش گویی کرد یا هشدار داد یا اینکه واقعا طبق هماهنگی های انجام شده خبر از این اقدام می داد.

2- چرا تمام عملیاتهای تروریستی در اروپا فقط علیه مردم است و هیچگاه انفجار یا تیراندازی علیه دولت و در مراکز دولتی صورت نمی پذیرد.

3- چگونه است که صحنه های تیراندازی و انفجار بصورت آنلاین تصویر برداری می شود و از شبکه های خبری پخش می گردد اما تروریست‌ها دستگیر نمی شوند.لازم به توضیح است که عمدتا این صحنه ها با دوربین متحرک ضبط می شود نه دوربین های ثابت که گفته شود مدار بسته است پس تصویربرداران در صحنه حضور دارند آیا واقعا حضور همزمان تصویربرداران شبکه های تلویزیونی و تروریست ها سر صحنه اتفاقی است.

4- بنده خود سفری که به برخی از کشورهای اروپایی داشتم از نزدیک مشاهده نمودم که در تمام مراکز عمومی و خیابانها ، خصوصا مراکز پر رفت و آمد مانند مترو، مراکز خرید، سینما و غیره کلا تحت نظارت شدید دوربین های امنیتی است چگونه است که با اقدامات گسترده امنیتی و حضور دوربین ها، تروریست‌ها راحت از دوربین ها می گذرند و عملیات را هم با موفقیت انجام می دهند و کسی هم مانع آنها نمی شود.

اگر بگوییم این ترورها ساختگی و با هماهنگی است ( که فعلا نمی خواهیم قضاوت کنیم )پس باید منافعی که آنها بدست می آورند خیلی بیشتر از این ضررها باشد .!!! انشاالله در روزهای آینده در مورد این چرا ها مطالبی را تقدیم می کنیم.

ارسال نظر: