سردار ‌ارجمندفر در تشریح جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب:

۲ گروه تروریستی ‌کاملا منهدم شدند/ به ۳ گروه دیگر ضربات مهلکی وارد کردیم/ ‌۲۳ تروریست‌ به هلاکت رسید

کدخبر: 2049219

جانشین قرار‌گاه حمزه سیدالشهداء (ع) جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب را تشریح کرد و گفت: دو گر‌وه به صورت کامل منهدم ‌و به سه گروه دیگر ضربات مهلکی وارد کردیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سردار مجید ارجمندفر امشب در حاشیه یادواره شهید پرویز عطایی در جمع خبرنگاران در زنجان در پاسخ به سوالی در مورد جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب کشور اظهار داشت: شبکه اطلاعاتی عربستان و آمریکا برنامه‌ای را برای ایجاد ناامنی در ایران داشتند که از سال گذشته به صورت متمرکز فعالیت خود را آغاز کرده بودند.

وی افزود: این کشورها ارتباطاتی را با گروه‌های سنتی و پژاک داشتند، به طوری که شبکه اطلاعاتی عربستان با حاج‌ احمدی در آلمان جلسه‌ای را برگزار می‌کند و وعده تجهیز و تامین منابع مالی این گروه‌ها را می‌دهد و جلساتی نیز در اقلیم کردستان توسط کنسولگریهای خودشان در راستای ایجاد انسجام بین گروه‌های سنتی برگزار می‌کنند و با حدود 36 سال فعالیت اینها موفق می‌شوند گروه‌های سنتی را دور هم جمع کنند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب با اشاره به ماموریت‌ این گروه‌ها عنوان کرد: پشتیبانی تسلیحاتی و تجهیزاتی این گروه توسط کشورهای عربستان و آمریکا انجام می‌شد و ماموریت این گروه‌ها نیز ایجاد و توسعه ناامنی در ایران بود.

وی با بیان اینکه گروه‌های تروریستی در قالب 5 تیم بودند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک تیم از این 5 تیم برای بررسی اوضاع دوری در منطقه زد و از کشور خارج شد و با اشراف بر این موضوع اقدامی انجام ندادیم و امسال اینها برای کار عملیاتی وارد کشور شده بودند و حتی از شبکه تلویزیوتی تیشک نیز نیرو برای ثبت و ضبط صحنه‌ها آورده بودند تا در تبیلغات خودشان استفاده کنند.

سردار ارجمندفر بیان کرد: با لطف و عنایت پروردگار و برکت خون شهداء ما دو تیم از این 5 تیم را به صورت کامل در شمالغرب متلاشی کردیم که یک تیم در آذربایجان غربی و تیم دیگر نیز در استان کردستان بود.

وی با بیان اینکه از سه تیم دیگر به دو تیم در آذربایجان غربی و یک تیم نیز در کردستان ضربات مهلکی را وارد کردیم، گفت: این سه تیم با کشته‌ها و مجروحانی که دادند پا به فرار گذاشتند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب با بیان اینکه 23 کشته از این گروه‌های تروریستی گرفتیم، اظهار داشت: ما ضرباتی را به صورت هوشمندانه به پایگاه‌های نزدیک جدار مرز که این گروه‌ها در آنجا مستقر شده بودند، وارد کردیم.

وی تصریح کرد: در این عملیات‌های هوشمندانه ما آن گروهی که نیرو اعزام نکرده بود را رها و درست در نزدیکی آن، مقر فرماندهی گروهی که نیرو اعزام کرده بود را گلوله‌باران کردیم تا آنها به اشراف اطلاعاتی، توانمندی و اراده ما به صورت کامل پی‌ببرند.

سردار ارجمندفر با تاکید بر اراده قوی سربازان اسلام در منطقه شمالغرب ابراز کرد: اگر ما اراده کنیم در هر نقطه‌ای که این گروه‌های تروریستی حضور داشته باشند و بخواهند سبب ایجاد ناامنی در کشور شوند ‌در نطفه خفه خواهیم کرد و ضربات خود را در همان نقطه به آنها وارد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: به لطف خداوند متعال در حال حاضر نیروهای ما با اقتدار تمام در مرزها مستقر هستند و حتی یک گروه تروریستی در داخل استقرار ندارد و ‌به صورت کامل بر این موضوع اشراف اطلاعاتی و نیروهای آماده به رزمی نیز در اختیار داریم.

ارسال نظر: