همیشه در مورد من تبلیغ منفی می‌کنند

قلعه‌نویی: تراکتورسازی در تبریز غریب است

کدخبر: 2049414

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به این نتیجه رسیده‌ام که تراکتورسازی در تبریز غریب است، کاری که دوستان اهوازی ما کردند، برخی در تبریز نکردند.

به گزارش «نسیم آنلاین»، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت بتوانیم سال خوبی داشته باشیم. تراکتور تیم بزرگی است و طرفداران خوبی دارد.

وی افزود: اولاً خوشحالم که روز بازی با النصر روز بزرگی در تاریخ فوتبال ایران و آذربایجان رقم خورد و با اینکه تیم ما حذف شد هواداران آذربایجانی 10 دقیقه تیم را تشویق کردند. سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: خوشحالم که یک بار دیگر قرار است در خدمت مردم خوب آذربایجان باشم و خوشحالم که ذهن مردم نسبت به مسائل 4 سال قبل روشن شد و باز هم می گویم که این تیم متعلق به مردم آذربایجان است و ما میهمانیم و دوست داریم اثرگذاری خوبی برای این مردم داشته باشیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: جا دارد که از هوادارانمان و از سردار آجورلو هم تشکر کنیم که همراه با دوستان بدون چشم داشتی کار کردند و تیم خوبی آماده کردند. ما از نقطه نظرات شما استفاده می کنیم و می دانیم که دلسوزان تراکتور هستید و امیدوارم همه به هم کمک کنیم تا آخر فصل تراکتور بزرگ را بزرگ تر کنیم.

وی ادامه داد: من بارها گفتم این تیم ایرادی ندارد و اگر خدای نکرده نتیجه نگیرد ایراد از من است. یارگیری خوبی داشتیم و یک جای خالی گذاشتیم تا اگر نیازی احساس کردیم بازیکن جذب کنیم. تیم های دیگر بیکار ننشسته اند ولی در مجمئع ما 10 روزی مطالعه کردیم و لیستی تهیه کردیم که با برنامه ای که داشتیم به مدیرعامل دادیم و بعد لیست را به آقای آجورلو دادم. وی در کمترین زمان ممکن این تیم را جمع کرد و خوشحالم که مدیری داریم که در فوتبال ایران وزن دارد و از یارگیری ها و تمرینات پیش از فصل رضایت کاملی دارم.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: ما نفرات رو به جلوی خوبی داریم و برای فردا یک تغییر سیستم خواهیم داشت و امیدوارم این تغییر سیستم نتیجه بدهد و به خواسته هایمان برسیم.

وی تاکید کرد: باید از مسئولان باشگاه استقلال خوزستان تشکر کرد که با این همه تغییرات ، روح فوتبال را زنده نگه داشتند و قبول کردند به تبریز بیایند کاری که خیلی از دوستان در تبریز با ما نکردند. همچنین باید از مسئولان فوتبال استان البرز تشکر کنیم که قبول کردند ما در این تیم بازی کنیم که دیروز خواسته هواداران باعث شد در تبریز بمانیم.

قلعه نویی گفت: من عقیده دارم که تراکتور در تبریز غریبه است و خیلی ها دوست ندارند این تیم موفق شود و کاری که دوستان خوزستانی و البرزی کردند برخی در تبریز برای ما انجام ندادند. می توانستند با نگاه مثبتی به تراکتور اجازه ندهند که هواداران تراکتور با مشکل رو به رو شوند ولی با این وجود برخی افراد چهره واقعی خود را در این اتفاقات نشان دادند.

سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: امیدوارم با بازی های خوب طوری رفتار کنیم که این تیم تراکتورسازی مردمی تر شود چون برخی دوست دارند مردم را تراکتور بگیرند و کاری کردند که در برخی بازی ها 2 هزار نفر به ورزشگاه می آمد و الان ناراحت هستند که 4 هزار نفر به تمرینات می آیند

وی در ادامه افزود: با تمامی کمبودها به راهمان ادامه می دهیم و با پیگیری هایی که سردار آجورلو انجام می دهد امیدوارم یادگار امام آماده شود تا تیم ما در این ورزشگاه بازی کند.

قلعه نویی افزود: خدا را شکر که تبریز با 3 تیم پایتخت فوتبال ایران می شود و امیدوارم مسئولان به فکر زیرساخت های لازم باشند تا بتوانیم از فوتبال مردم آذربایجان دفاع کنیم. سرمربی سرخ پوشان گفت: فکر می کنم آمادگی بازیکنانمان برای شروع لیگ به حد قابل قبول رسیده است و 3 سیستم را آزمایش کردیم و 2 فروارد خوب داریم و امیدوارم با تغییراتی که دادیم بتوانیم از داشته هایمان استفاده کنیم و در مجموع از همه چیز راضی هستم.

وی تصریح کرد: برخی افراد همیشه راجع به من تبلیغات منفی می کنند که قلعه نویی با بازیکنان ستاره کار می کند در حالی که پیش از این در تیم هایی چون استقلال خوزستان و مس کرمان بودم که ستاره ای نداشتند و در تیم هایی هم بودم که مثل تراکتور، سپاهان و استقلال ستاره دار بودند و همه شرایط را تجربه کردم. ما ستاره کاغذی نمی خواهیم بلکه ستاره واقعی می خواهیم که با تلاش خود به تیمشان کمک کنند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: هیچ مربی ای قول نمی دهد ولی این تراکتور با سال های قبل متفاوت خواهد بود و بعد از چند هفته می توانیم ارزیابی خوبی از تیم داشته باشیم. میانگین سنی تیم ما 26 و نیم است و با این وجود سن و شناسنامه ملاک نیست و تیم خوبی در اختیار داریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: ما می گوییم که اولین هستیم ولی در بحث 3090 آمار خوبی نداریم و هواداران تراکتور یک بیستم هواداران استقلال و پرسپولیس در این سامانه عضو شدند و من از همه می خواهم با تبلیغ فرستادن عدد 3 به سامانه 3090 کمک کنند ما حداقل 30 میلیون آذری داریم و توقعمان این است که یک سی ام آن ها به ما کمک کنند. البته ما یک سری ابزارهایی را که تیم های پایتخت دارند در اختیار نداریم ولی می دانم که هواداران ما اگر اطلاع رسانی شود به تیم ما کمک می کند.

ارسال نظر: