کمالوندی:

کارکنان سازمان انرژی اتمی زیر دقیق‌ترین چتر حفاظتی قرار دارند

کدخبر: 2049467

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: کارکنان این سازمان با توجه به تهدیدات پیش روی آنان زیر دقیق ترین چتر حفاظتی و اطلاعاتی قرار دارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهروز کمالوندی در گفتگویی اظهار کرد: سازمان انرژی اتمی 2 هزار نیرو دارد که افرادی متخصص و توانمند در رشته های مختلف فنی و کاربردی هستند.

وی با اشاره به ترور تعدادی از دانشمندان هسته ای کشور در سالیان اخیر افزود: حفاظت از این نیروهای متخصص در رشته های مرتبط با علوم هسته ای به دقیق ترین شیوه انجام می شود و امیدواریم با برنامه های اجرا شده، آنان حتی با کمترین تهدید از سوی سرویس های اطلاعاتی بیگانه مواجه نشوند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی یادآور شد: سرویس های جاسوسی با اشکال مختلف از طریق فضای سایبر و مجازی درصدد رخنه در مراکز حساس کشور هستند تا متخصصان هسته ای کشور را با توجه به نقش آنان در توسعه این فناوری بسیار حساس و پیچیده شناسایی و به شهادت برسانند.

کمالوندی تاکید کرد: باید اقدامات پیشگیرانه و حفاظتی در عالی ترین سطح انجام شود تا مصونیت کارکنان در قبال اهداف شوم نظام صهیونیستی حفظ شود.

وی همچنین از ارائه یادداشت اعتراضی کشورمان نسبت به درز اسناد محرمانه برنامه بلند مدت هسته ای ایران توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: رئیس سازمان نیز بطور جد از آژانس خواسته این برنامه محرمانه بماند و دلیلی ندارد که همگان بخواهند از آن مطلع شوند؛ البته توافق کردیم که این برنامه به شکل محرمانه به اطلاع کمیسیون مشترک مرتبط با برجام هم رسانده شود که باید محرمانه و محفوظ بماند.

کمالوندی گفت: قصد نداریم خودمان این برنامه را اعلام کنیم اگر خودشان اعلام کردند اولا خلف وعده است و دیگر اینکه با انتشار آن مردم ما مطلع می شوند چه پیش بینی های درست و مناسبی برای توسعه صنعت هسته ای کشورمان داشته ایم.

ارسال نظر: