دوربین «نسیم آنلاین» به سراغ خوابارفروشی‌ها رفته است

فیلم:: دولت کارخانه‌ها را تعطیل کرد، شکر گران شد

کدخبر: 2049864

اکثر فروشندگان شکر بی تدبیری دولتمردان یازدهم را دلیل گرانی شکر دانستند و اعلام کردند که دولت با عرضه نکردن شکر باعث گرانی این کالا شده است .

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: دیگر در ماههای اخیر عادت کرده‌ایم که شاهد بحران گرانی در یکی از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم باشیم. یک روز چای گران می شود، یک روز برنج و روغن و روز دیگر هم باید شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم. به گزارش «نسیم آنلاین»، اما حالا به نظر می رسد که نوبتی هم که باشد نوبت گرانی شکر است. در چند هفته گذشته شاهد گرانی گسترده این کالای اساسی هم بودیم، به طوری که بسیاری از مردم مجبور شدند برای مدتی شکر را از لیست کالاهای اساسی خود حذف کنند.

قیمت شکر این روزها تا حدود 3500 و یا حتی 4000 تومان هم افزایش پیدا کرده تا رکوردی جدید در افزایش قیمت این محصول به وجود بیاورد . از طرف دیگر گرانی شکر به کمیاب شدن این محصول اساسی هم انجامیده است. همین مسئله بهانه ای شد تا خبرنگار « نسیم آنلاین » به سراغ واحدهای فروش شکر در سطح شهر برود دلیل گرانی این محصول را طی یک گزارش تصویری از آنها جویا شود. در این گزارش اکثر فروشندگان شکر بی تدبیری دولتمردان یازدهم را دلیل گرانی شکر دانستند و اعلام کردند که دولت با عرضه نکردن شکر باعث گرانی این کالا شده است . گزارش تصویری دوربین «نسیم ـنلاین» از بازار شکر به شرح زیر است:

حجم ویدیو: 18.30M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23 دانلود ویدیو
ارسال نظر: