محمد ایمانی

هاشمی ... ظریف ... شیخ ابراهیم

کدخبر: 2049891

کوتاهی کردیم که گردن مفسدان و مجرمان گردن کلفت را به دست قانون نسپردیم تا اینکه امروز طلبکار شده‌اند و البته به حماقت فاش می‌کنند که فساد و مفسده انگیزی‌شان به اعتبار دشمنی با حکومت دینی بوده است و نه همسویی با آن.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد ایمانی طی یادداشتی نوشت:

هاشمی ... ظریف... شیخ ابراهیم

دو اتفاق این روزها تضاد جالبی را موجب شده و جلب توجه می کند. رئیس جمعیت " خمینیون" در نیجریه که 20 میلیون نفر را شیعه کرده برای هفتمین ماه در بازداشت رژیم وابسته به آل سعود و اسرائیل است. 5 فرزند و یاران او مظلومانه به شهادت رسیده اند و خود وی در اثر ضرب و شتم و شکنجه های وحشیانه بینایی یک چشم را از دست داده و گویا در حال فلج شدن است. این همه سهم او از انقلابی شدن و انقلابی ماندن است . او راهپیمایی های روز قدس و روز اریعین را احیا کرده و پرچم امام حسین علیه السلام را در غرب آفریقا به اهتزاز درآورده است. اما متاسفانه آقای دکتر ظریف در سفر به نیجریه کوچک ترین یادی از این پیرو مظلوم اهل بیت نکرد تا شاید اندکی از فشارها بر جسم و جان وی کاهش یابد. برخلاف بعضی ها "شیخ زکزاکی" هرگز باور ندارد که آمریکای سرشکسته در عراق و افغانستان ظرف 5 دقیقه می تواند همه قدرت نظامی ایران را نابود.

اتفاق دوم انتشار ویدئوی سخنان فائزه هاشمی (دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت - عضو مرکزیت حزب کارگزاران) است که با حکومت دینی اظهار مخالفت می کند و آن را باعث دین ستیز و دین گریزشدن مردم مید اند! او چندی پیش به ملاقات سران تحریف گری و دشمن ترین دشمنان دین در حزب صهیونیستی بهائیت رفت. بنابراین کمترین درد دین ندارد و دروغ می گوید. مسئله این است که به تعبیر امیر مومنان (ع) "من امیر مومنانم و مال امیر فاجران و بدکاران". از مفسدین کارگزارانی که تورم 50 درصدی و تبعیض و تجمل و شکاف طبقاتی ونارضایتی را به جامعه تحمیل کردند جز همین هم انتظار نیست که دشمن جمهوری اسلامی باشند. به تصریح قانون الهی " و کذلک جعلنا لکل نبی عدوا من المجرمین " . کوتاهی کردیم که گردن مفسدان و مجرمان گردن کلفت را به دست قانون نسپردیم تا اینکه امروز طلبکارشده اند و البته به حماقت فاش می کنند که فساد و مفسده انگیزی شان به اعتبار دشمنی با حکومت دینی بوده است و نه همسویی با آن. سکوت هاشمی در این میان قابل تامل تر است.جمهوری اسلامی یا فزندان مفسد .او کدام را بر می گزیند؟! همه جا کربلاست بی آن که گریزی باشد...قیامت از همین حالا برپاست. موازین سنجش را برپاکرده اند.کسانی از ایرانی و سوری ولبنانی و یمنی ونیجری مشغول ایثار و نثار جانند. و جماعتی اسیر شکم و شهوت و استئثار (همه چیز را ولو نامشروع برای خود خواستن) و یا مرعوب دشمن.

به قول ابوسعید ابوالخیر: گر در یمنی چو با منی پیش منی _ گر پیش منی چو بی منی در یمنی...

* مطالب منتشر شده در این یادداشت نظرات نگارنده است و الزاما به معنای تایید « نسیم آنلاین » نیست.

ارسال نظر: