بررسی بحران آب در برنامه " ۱۸۰ درجه"!

کدخبر: 2053766

بیست و دومین قسمت از برنامه "۱۸۰ درجه" به سردبیری و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی و با حضور محمد فاضلی،عیسی بزرگ زاده، مهدی فصیحی هرندی،کاوه مدنی و... روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه ی افق بخش می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، بیست و دومین قسمت از برنامه «180 درجه» به سردبیری و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی و با حضور محمد فاضلی،عیسی بزرگ زاده، مهدی فصیحی هرندی،کاوه مدنی و... روز جمعه ساعت 17:30 از شبکه ی افق بخش می شود. موضوع این قسمت از برنامه «بحران آب» و اختلاف نظر های پیرامون این بحث استراتژیک است.عیسی بزرگ زاده ؛ کارشناس آب و یکی از مسئولین شرکت آب نیرو به همراه محمد فاضلی؛جامعه شناس و مشاور حسام الدین آشنا مهمانان بخش مناظره ی قسمت از برنامه هستند و در رابطه با عدم انجام محاسبات کارشناسی در ساخت سد،هدر رفت آب،کشاورزی،تاثیرات سد سازی و... به مناظره می پردازند.

دیگر بخش های این برنامه شامل آیتم هایی چون سرمقاله، نوستالوژی و گفت و گو با کاوه مدنی و مهدی فصیحی هرندی است که هر دو کارشناس آب و استاد دانشگاه هستند.

تکرار این قسمت از برنامه در روز جمعه بیست و دوم مرداد ماه ساعت 24:00 به روی آنتن می رود. بازپخش های دیگر این برنامه را می توانید در ساعت 15:30 روز شنبه و 21:30 دوشنبه شب از همین شبکه تماشا کنید.

ارسال نظر: