نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

ایران دست برتر را در مبارزه با تروریسم صهیونیستی دارد/ دیگر هیچ امیدی به سران عرب نداریم

کدخبر: 2053856

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: دیگر هیچ امیدی به سران عرب نداریم و نه‌تنها گروه‌های مقاومت اسلامی، بلکه همه ملت‌های منطقه نیز چنین وضعی دارند؛ هیچ فریاد بیدارگرانه‌ای آن‌ها را از خواب غفلت بیدار نمی‌کند و همین موضوع اتحادیه عرب را بیش‌ازپیش ناکارآمد و بی‌مصرف کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: یاسر ابوشریف، عصر امروز در مراسم سخنرانی خود در مسجد عمار یاسر مشهد، بابیان اینکه 37 درصد اراضی قدس شرقی در تصرف نظامی صهیونیست‌هاست، اظهار داشت: شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی حتی یک روز هم متوقف نشده و اگر روند ساخت‌وسازهای غیرمجاز فعلی کامل شده و به سرانجام برسد، قدس شریف از چهار جهت محاصره خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر شهرک‌سازی‌ها، پروسه ساخت دیوار 5 متری موسوم به «حایل» که به طول 700 کیلومتر، غزه را به‌طور کامل از کرانه باختری جدا می‌کند، در آستانه تکمیل است و چنانچه این عملیات به سرانجام برسد، بافت جمعیتی فلسطین به طرز خطرناکی مطابق میل دشمنان تغییر خواهد کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران روحیه تجاوزگری و جسارت را جزو شخصیت ذاتی مستکبران عالم دانست و خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها زمین‌خواری و غارت اراضی و اموال فلسطینیان را حق خود می‌دانند؛ جسارت گستاخانه و تجاوزگری خصلت ذاتی مستکبران عالم است و این‌را نه امروز و دیروز، بلکه از زمانی لمس کرده‌ایم که نخست‌وزیر انگلیس، در سال 1916، به لژ صهیونیستی فراماسون‌ها قول داد که فلسطین را به یهودیان صهیون ببخشد؛ وعده‌ای که بعدها به «قول بالفور» مشهور شد.

وی ادامه داد: این وعده در همان حد گستاخانه است که مثلاً وزیر امور خارجه آمریکا امروز اعلام کند که ایران را به یکی از اقلیت‌های دینی و جمعیتی جهان می‌بخشد؛ شما ایرانی‌ها اصطلاحاً به این کار می‌گویید از کیسه خلیفه بخشیدن و این ضرب‌المثل واقعاً درستی برای این وعده تجاوزکارانه است.

ابو شریف در اظهارنظری جالب‌توجه گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز دست برتر را در مبارزه با تروریسم صهیونیستی دارد؛ اگر از من بخواهید که صریح سخن بگویم، می‌گویم دیگر هیچ امیدی به سران عرب نداریم و نه‌تنها گروه‌های مقاومت اسلامی، بلکه همه ملت‌های منطقه نیز چنین وضعی دارند؛ هیچ فریاد بیدارگرایانه‌ای آن‌ها را از خواب غفلت بیدار نمی‌کند و همین موضوع اتحادیه عرب را بیش‌ازپیش ناکارآمد و بی‌مصرف کرده است.

وی تصریح کرد: درحالی‌که فلسطینیان، یمنی‌ها و ملت‌های مظلوم عراق، افغانستان و سوریه در آتش کینه و عداوت دشمنان اسلام می‌سوختند، اتحادیه عرب تشکیل جلسه داد و بدون کوچک‌ترین اشاره‌ای به مشقت‌های این ملت‌ها، فقط سعی کرد تا به معارضین مسلح سوریه که هم‌پیمان با دشمنان هستند، رسمیت ببخشد.

یاسر ابو شریف در انتهای سخنان خود بیان کرد: وضعیت بحرانی منطقه، تأسف‌بارتر می‌شود اگر بدانیم رژیمی که ادعای خادم‌الحرمین الشریفین بودن را دارد، ژاندارم شماره یک اسلام آمریکایی و اصلی‌ترین آلت دست آن در منطقه است و وزیر امور خارجه آن، تنها به درد راهگشایی مشکلات تکفیری‌ها و تروریست‌ها می‌خورد.

ارسال نظر: