المپیک ریو - ۲۰۱۶

عبدولی به دیدار رده‌بندی راه یافت/ کشتی فرنگی در انتظار اولین مدال

کدخبر: 2054995

سعید عبدولی در گروه شانس مجدد وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۱۶ ریو برابر حریف صربستانی پیروز شد تا به دیدار رده‌بندی راه یابد.

به گزارش خبرنگار اعزامی « نسیم آنلاین » از ریو، مسابقات وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو امشب در گروه شانس مجدد پیگیری شد.

سعید عبدولی که در دیدار نخست برابر حریف دانمارکی شکست خورده بود، با صعود این حریف دانمارکی به دیدار شانس مجدد رفت و در نخستین دیدار برابر ویکتور نمس از صربستان به میدان رفت.

عبدولی در وقت اول با اجرای کول‌انداز حریف صربستانی ابتدا 2 امتیاز عقب افتاد. در ادامه عبدولی اخطار اول را دریافت کرد و در خاک حریف نشست که کشتی‌گیر صربستانی نتوانست کاری را در خاک از پیش ببرد تا تایم نخست با نتیجه 2 بر صفر به سود حریف صربستانی به پایان برسد.

در وقت دوم عبدولی حملات خود را آغاز کرد و سرانجام توانست با سر زیر بغل حریف خود را خاک و دو امتیاز از حریف صربستانی دریافت و نتیجه را به تساوی بکشاند. عبدولی در دقایق باقیمانده کشتی بار کار کردن دست‌های خود اجازه نداد داوران به او اخطار بدهند. عبدولی با ادامه این روند با توجه به دریافت امتیاز آخر در نهایت پیروز و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

عبدولی در دیدار رده‌بندی به دیدار نماینده مجارستان می‌رود.

ارسال نظر: