مصباحی‌مقدم:

روحانی و هاشمی مدتی است که به جلسات جامعه روحانیت نیامدند/ هر جلسه برای آقایان دعوت‌نامه ارسال می‌شود

کدخبر: 2055250

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که آیا روحانی و هاشمی به جلسات جامعه روحانیت دعوت می‌شوند، گفت: هر جلسه برای آقایان دعوت نامه ارسال می‌شود این دو نفر عضو ثابت جامعه روحانیت هستند و درصورتیکه تمایل داشته باشند می‌توانند در جلسات حضور داشته باشند اما مدتی است که به این جلسات نیامدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگویی، با اشاره به انتخاب اعضای جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: برای اضافه شدن به تعداد اعضای جامعه روحانیت مبارز یک عده خودشان داوطلب بودند و برخی هم توسط اعضا پیشنهاد شده بودند.

او افزود: در همین راستا در مجموع از حدود ۲۰ فردی که عضویت آنها در دست بررسی بود ۶ نفر از افرادی که بالاترین آرای اعضای جامعه روحانیت مبارز را کسب کردند به عضویت این تشکل درآمدند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: بر همین اساس حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر امام جمعه اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان، آیت الله محسن قمی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان، آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و حجت الاسلام والمسلمین دین‌پرور مدیر بنیاد نهج البلاغه اعضای جدید جامعه روحانیت هستند. اعضای جدید در اولین جلسه جامعه روحانیت در هفته آینده شرکت خواهند کرد.

مصباحی‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا بحث‌های مربوط به انتخابات سال آینده در جامعه روحانیت آغاز شده است، تاکید کرد: در کمیته سیاسی جامعه اسلامی اسلامی روحانیت مباحثی در مورد انتخابات آغاز شده است و تاکنون در این رابطه یک یا دو جلسه هم برگزار کردیم اما بحث های مطرح شده هنوز به نتیجه نرسیده است و در صورتی‌که نتیجه ای حاصل شود اول باید در شورای مرکزی جامعه روحانیت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا روحانی و آیت‌الله هاشمی به جلسات جامعه روحانیت دعوت می‌شوند، گفت: هر جلسه برای آقایان دعوت نامه ارسال می‌شود این دو نفر عضو ثابت جامعه روحانیت هستند و درصورتیکه تمایل داشته باشند می‌توانند در جلسات حضور داشته باشند اما مدتی است که به این جلسات نیامدند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر: