سیامک صفری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

امسال به‌جای سینما، تمرکزم را گذاشته‌ام بر تئاتر/ بازیگری برایم لذت بخش‌ترین کار هنری است

کدخبر: 2055557

صفری خاطرنشان ساخت: بازیگری همچنان برایم تجربه انگیزترین و لذت بخش ترین کار هنری است و اینکه باید چالش ذهنی داشته باشم برای شناخت کاراکتر و سپس ایفای نقش مهمترین پروسه برایم است.

گروه فرهنگی « نسیم آنلاین » ؛ سیامک صفری بازیگری که بعد از سالها کار در تئاتر در سالهای اخیر فعالیتهای بیشتری در سینما و تلویزیون داشته است درباره تازه ترین کارهایش به « نسیم آنلاین » گفت: برخلاف سال قبل که درگیری زیادی را پیدا کردم با سینما و در چند فیلم مختلف ایفای نقش داشتم امسال ترجیح دادم بر علاقه قلبی ام تئاتر تمرکز کنم. وی ادامه داد: برای بازیگرانی مانند من که از بدنه تئاتر بالا آمده اند حضور در صحنه و ارتباط مستقیم با مخاطب لذتی دارد که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست؛ ارتباطی که باعث می شود بازیگر دقت و البته تمرکز بر اجرا را به شدت رعایت کند و همینهاست که روزآمدی را موجب می شود.

برایم همکاری با تبریزی مهم بود و نه فیلمنامه

صفری درباره "امکان مینا" که با بازی وی روی پرده است بیان داشت: بیشتر از فیلمنامه این کمال تبریزی بود که همکاری با وی برایم مهم بود. البته که در فیلم نقش کوتاهی دارم و بر این اساس نمی توانم بگویم بر کلیت اثر اشراف داشتم با این حال کلیت فیلمنامه را بد ندیدم و از آن مهمتر همکاری با تبریزی بود که برایم تجربه ای نو محسوب می شد. سیامک صفری در پاسخ به این سوال که چرا "امکان مینا" نتوانسته مخاطبان را جذب کند اظهار داشت: من صاحب نظر و تحلیل نیستم که در این باره نظر دهم. این را صاحبنظران باید بگویند. من کلا درباره پدیده های فرهنگی کشورم نظر خاصی ندارم!

فیلمهای آماده اکران

این بازیگر 52 ساله درباره تازه ترین کارهای آماده اکرانش اظهار داشت: اواخر سال قبل در فیلمی از منوچهر هادی با نام "کارگر ساده نیازمندیم" ایفای نقش کردم و ضمن اینکه در فیلم پلیسی "آخرین بار کی سحرو دیدی؟" به کارگردانی فرزاد موتمن هم یکی از نقشهای اصلی را ایفا نموده ام. وی ادامه داد: هر کدام از این آثار فضا و حال و هوای خاصی دارند و نمی توان گفت کاراکترهایم در آنها شبیه هم است. به نظرم "آخرین بار..." از آن نقشهایی است که در خاطر مخاطبان خواهد ماند. صفری خاطرنشان ساخت: بازیگری همچنان برایم تجربه انگیزترین و لذت بخش ترین کار هنری است و اینکه باید چالش ذهنی داشته باشم برای شناخت کاراکتر و سپس ایفای نقش مهمترین پروسه برایم است.

ارسال نظر: