وزیر ارتباطات ۲۰۵۷ پروژه مخابراتی فارس را افتتاح کرد

کدخبر: 2056109

آیین گشایش همزمان ۲۰۵۷ پروژه مخابراتی در استان فارس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمود واعظی بعد از ظهر امروز در سفر به استان فارس این پروژه‌ها را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد و در سخنانی اظهار داشت: این دولت تلاش دارد با توسعه شبکه‌های زیرساخت مخابراتی تمام روستاهای بالای 15 خانوار را به اینترنت پر سرعت تجهیز کند.

وزیر ارتباطات از راه‌اندازی نسل چهارم تلفن همراه در فارس خبر داد و گفت: تا پایان دولت یازدهم 35 شهر فارس از زیرساخت نسل چهارم تلفن همراه برخوردار می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر پهنای باند مخابرات در استان فارس به 90 گیگ افزایش یافته است عنوان کرد: زیرساخت‌های توسعه مخابراتی کشور در حال اجراست که استان فارس نیز مانند دیگر استان‌های کشور از این زیرساخت برخوردار می‌شود.

در این آئین استاندار فارس و برخی از مسؤولان وزارت ارتباطات و فناوری شرکت داشتند.

واعظی همچنین بعد از ظهر امروز در پارک علم و فناوری شیراز در جمع برگزیدگان حوزه فناوری اطلاعات و جامعه الکترونیک این استان حضور یافت و از آنان تجلیل کرد.

وزیر ارتباطات در این آئین، پروانه مرکز توانمند‌سازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوای استان و احکام کارگروه توسعه دهندگان حقیقی و حقوقی نرم افزارهای کاربردی ایمن و محتوای چند رسانه ای برای تلفن همراه (موبایل app) را اعطا کرد و همچنین از پنجره واحد خدمات الکترونیکی استان فارس رونمایی شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز به منظور شرکت در ادامه برنامه های مخابراتی به شهرستان جهرم سفر خواهد کرد.

ارسال نظر: