یکشنبه ۳۱ مردادماه؛ آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری/ توصیه‌ سازمان سنجش به داوطلبان

کدخبر: 2056215

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه یکشنبه ۳۱ مردادماه آخرین مهلت انتخاب رشته افراد مجاز کنکور سراسری است، گفت: مهلت انتخاب رشته دیگر قابل تمدید نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1395 منتشر شد و مهلت انتخاب رشته نیز تا پایان روز یکشنبه 31 مردادماه است.

وی با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، اظهار داشت: به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از مهلت تعیین شده واصل شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.

به گفته توکلی، متقاضیان لازم است براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط و همچنین توضیحات مربوط به اصلاحات و کدرشته محل‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا پایان روز یکشنبه 31 مرداد منحصراً از طریق سایت اینترنتی این سازمان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و رسید انتخاب رشته 15 رقمی دریافت کرده‌اند نیز در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا یکشنبه اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: داوطلبان علاقمند به رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی- تهران (دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش) باید نسبت به پرداخت مبلغ 46 هزار ریال بابت اعلام علاقمندی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

ارسال نظر: