تولیت آستان قدس در بازدید از نمایشگاه نوشت افزار جبهه فرهنگی انقلاب:

تفاوتی میان گفتمان امام و رهبری وجود ندارد/ احزاب، دولت و دسته‌جات سیاسی می‌روند و تنها ولایت می‌ماند

کدخبر: 2056346

تولیت آستان قدس رضوی گفت: احزاب، دولت، دسته‌جات سیاسی می‌آیند و می‌روند اما آنچه می‌ماند و یکسان است ولایت است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز از نمایشگاه و فروشگاه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با عنوان «مهر درخشان» بازدید کرد.

این نمایشگاه با محوریت اقتصاد مقاومتی در محل نمایشگاه و همایش‌های آستان قدس رضوی در حال برگزاری است و هدف آن ارائه محصولات ایرانی در حوزه نوشت افزار است؛ این نمایشگاه ارائه دهنده کالای فرهنگی خانواده ایرانی و از محصولات جبهه فرهنگی انقلاب است.

وی در حاشیه این بازدید‌ با تاکید بر اینکه امروز برای یافتن اسوه و شاخص عملی خط امام ره و انقلاب باید نگاهمان به مقام معظم رهبری باشد، اظهار داشت: ایشان بهترین مفسر و مبین خط امام (ره) هستند که حقیقتاً امام را خوب شناختند و گام‌هایی که در زمان حیات امام خمینی و پس از آن انجام دادند در حوزه تبعیت از امام (ره) بوده است.

رئیسی افزود: پس از رحلت امام، نسخه انحرافی در روند انقلاب ایجاد شد اما امروز که 37 سال از پیروزی انقلاب گذشته گفتمان رهبری و گفتمان ولایت یک گفتمان یکسان است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین گفتمان رهبری و امام (ره) وجود ندارد افزود: احزاب، دولت، دسته‌جات سیاسی می‌آیند و می‌روند اما آنچه می‌ماند و یکسان است ولایت است.

حجت الاسلام رئیسی افزود: گفتمان امام و رهبری گفتمان توحید، عدالت اجتماعی، نجات مردم و حیات طیبه برای انسان و محرومین است و دانشجویان باید در شناخت این خط بکوشند.

ارسال نظر: