حادثه مرگبار پسر ۱۳ ساله در پارکی در شرق تهران+تصویر/ اورژانس: شاهدان علت فوت را برق گرفتگی اعلام کردند

کدخبر: 2056704

پسر ۱۳ ساله هنگام برداشتن توپ خود از داخل آبنمای بوستان نوفل لوشاتو در محله اوقاف واقع در شرق تهران دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، میزان نوشت: شامگاه دیروز افراد حاضر در بوستان نوفل لوشاتو در شرق تهران وقتی برای استراحت در کنار آبنمای بزرگ پارک حضور داشتند نمی‌دانستند دقایقی بعد قرار است شاهد چه صحنه دلخراشی باشند.

ساعت 19:45 شنبه شب علی هوشنگی پسر 13 ساله در بوستان بزرگ محله اوقاف هنگام بازی با دوستانش متوجه افتادن توپ در داخل آبنمای بزرگ وسط پارک می شود. این نوجوان دوان دوان برای برداشتن توپ به سمت آبنمای پارک رفته و هنگامی که وارد آبنما شده تا توپ را بر دارد، دچار برق گرفتگی شدید می شود.

افراد حاضر در پارک از ترس برق گرفتگی وارد آب نمی شوند تا اینکه پسر جوانی وارد آب شده و علی را از داخل آبنما خارج می کند.

با اعلام موضوع به اورژانس تهران، دقایقی بعد علی به بیمارستان منتقل شد اما در همان معاینات اولیه مشخص شد پسر 13 ساله به علت شدت برق گرفتی جانش را از دست داده و بدنش دچار سوختگی شدید شده است.

با اعلام موضوع به تیم جنایی پایتخت، تحقیقات در خصوص مرگ کودک 13 ساله در آبنمای پارک آغاز شد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، فراهانی معاون عملیات اورژانس تهران در گفتگو با شبکه خبر با تائید خبر مرگ کودک 13 ساله در آبنمای پارک الغدیر در منطقه 4 تهران گفت: ساعت 19:46 شب گذشته فردی در تماس با اورژانس تهران از برق گرفتگی یک پسر بچه در بوستان الغدیر در شرق تهران خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آمبولانس های آن محدوده همگی در ماموریت بودند، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه چهارم به سمت بوستان اعزام شد.

به گفته معاون عملیات اورژانس تهران، 11 دقیقه بعد آمبولانس در محل حاضر شد اما به دلیل فاصله اندک پارک تا مراکز درمانی افراد حاضر کودک را به بیمارستان منتقل کرده بودند.به همین دلیل اورژانس تهران هیچ عملیاتی را انجام نداد.

فراهانی در مورد علت مرگ علی کودک 13 ساله گفت: با توجه به اینکه عملیاتی را انجام ندادیم، نمی‌توانیم در مورد علت فوت اظهار نظر کنیم اما شاهدان عینی در تماس اولیه علت درخواست آموبلانس را برق گرفتگی کودک در داخل آبنما اعلام کردند.

ارسال نظر: