شهردار ناحیه ۲ منطقه ۴ شهرداری تهران:

آتش‌نشانی وجود برق در آب حوضچه بوستان الغدیر را رد کرد

کدخبر: 2056831

شهردار ناحیه ۲ منطقه ۴ ضمن عرض تسلیت به خانواده نوجوان ۱۳ساله فوت شده در بوستان الغدیر گفت: آتش نشانی و کلانتری ۱۳۶ فرجام پس از بررسی آبنما اعلام کردند که آب حوضچه فاقد برق است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حامد فتحی در خصوص حادثه فوت نوجوان 13 ساله در بوستان الغدیر تصریح کرد: حدود ساعت20 شنبه شب به عوامل شهرداری ناحیه2 منطقه4 اعلام شد که نوجوانی در بوستان الغدیر دچار حادثه شده است.

وی تصریح کرد: مردم در ابتدای امر این نوجوان را از آبنما خارج کرده اند. این در حالی بود که تعداد زیادی کودک اطراف آبنما بودند و احتمال می رود که این نوجوان را کودکان به داخل آبنما هول داده باشند یا اینکه برای برداشتن توپ خود دچار حادثه شده باشد. به هرحال احتمالات مختلفی مطرح است.

شهردار ناحیه 2 منطقه 4 با اشاره به شواهد موجود خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق از شب گذشته بررسی ها آغاز شد و بعد از انجام تحقیقات توسط کلانتری 136 فرجام وجود برق در داخل آبنما رد شد.

وی درخصوص اینکه متاسفانه در زمان وقوع حادثه عوامل اورژانس بلافاصله در محل حاضر نشده اند، ادامه داد: شاهدان عینی این حادثه بیان کردند که مردم این نوجوان را با خودروی شخصی به بیمارستان انتقال داده اند.

فتحی با اشاره اینکه بعد از انتقال نوجوان به بیمارستان و بعد از گذشت 45 دقیقه ریکاوری این فرد فوت کرده است، افزود: ضمن تسلیت به خانواده داغدار این نوجوان تا اعلام نظر پزشکی قانونی باید برای مشخص شدن علت حادثه صبر کنیم.

به گزارش شهرنوشت سیدامیرعباس بهاری، شهردار منطقه4 ساعاتی پیش به همراه عوامل مرکز ارتباطات شهرداری تهران و دبیر شورایاری محله برای عرض تسلیت و همدردی با خانواده متوفی به منزل ایشان رفته و مراتب تاثر و همدردی خود را با خانواده داغدیده اعلام کردند.

شهردار منطقه 4 تاکید کرد، بدون توجه به نتیجه پزشکی قانونی، از هرگونه همکاری و همدردی با این خانواده دریغ نخواهد کرد.

براساس این گزارش بلافاصله بعد از این حادثه و با دستور شهردار تهران تیم ویژه ای تشکیل شد تا جوانب موضوع را بررسی و گزارش کند .

ارسال نظر: