درگیری‌ نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در "نابلس"

کدخبر: 2057411

منابع فلسطینی گزارش دادند که بامداد امروز سه شنبه به دنبال یورش نیروهای اشغالگر صهیونیست به شهرک "عراق بورین" در استان "نابلس" واقع در شمال کرانه باختری، درگیری خشونت باری در این شهر به وقوع پیوست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: نظامیان صهیونیست در ادامه تجاوزات خود علیه فلسطینیان بامداد امروز سه شنبه نیز به شهرک عراق بورین در استان نابلس یورش بردند.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست که در یورش به منطقه شرقی نابلس با هدف به جا آوردن مراسم تلمودی در مقبره حضرت یوسف مشارکت داشتند، هدف پرتاب سنگ از سوی فلسطینیان قرار گرفت و تعدادی از این شهرک نشینان زخمی شدند.

در روستای «الدوحه» واقع در شهر بیت لحم نیز درگیری هایی در نزدیکی اداره آموزش و پرورش شهر به وقوع پیوست.

در شهر طولکرم نیز یک گروه از نظامیان صهیونیست یک جوان به نام «مجاهد الخطیب» فرزند اسیری که به حبس ابد محکوم شده و در زندان های رژیم صهیونیستی در اسارت بسر می برد، بازداشت کردند.

همچنین یک جوان دیگر در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرک «الظاهریه» واقع در جنوب شهر الخلیل بازداشت شد.

نیروهای اشغالگر اسرائیل همچنین به منازل شهروندان فلسطینی در شهرک «حزما» یورش برده و ساکنان خانه را هدف ضرب و شتم قرار دادند.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی گزارش دادند که شهروندان فلسطینی ساکن کرانه باختری روز گذشته بیش از 21 بار با سنگ و کوکتل مولوتف به شهرک نشینان و نظامیان صهونیست حمله کرده اند.

پایگاه صهیونیستی "0404" نزدیک به ارتش صهیونیستی گزارش داد که جوانان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین عاموس واقع در اراضی الخلیل به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست سنگ پرتاب کردند که باعث وارد آمدن خسارت هایی به آن شد.

این پایگاه صهیونیستی از وقوع 21 مورد حمله با سنگ و بطری های آتش زا در مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد.

هفته گذشته نیز نزدیک به 50 مورد حمله فلسطینیان به شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف قدس و کرانه باختری ثبت شده بود. در جریان درگیری های صورت گرفته میان جوانان فلسطینی و نظامیان و شهرک نشینان تندروی صهیونیست نیز دست کم 58 فلسطینی به ضرب گلوله زخمی و یا در نتیجه استنشاق گازهای اشک آور دچار حالت خفگی شدند. تمرینات نظامیان صهیونیست در جنوب کرانه باختری

منابع فلسطینی گزارش دادند که اداره موسوم به «گذرگاه های اسرائیل» روز گذشته تمرینات امنیتی در گذرگاه «میتار» واقع در جنوب کرانه باختری انجام داد و صدای انفجارها به گوش می رسید.

ارسال نظر: