انتشار جزئیات جدید از پرونده متهم دو تابعیتی تیم مذاکره کننده هسته‌ای؛

دری اصفهانی به قید وثیقه آزاد شد

کدخبر: 2057709

مسئول اموربانکی برجام که پیش از این اخبار پراکنده به نقل از دادستان تهران حاکی از ارتباط وی با سرویس جاسوسی انگلیس بود در حالی امروز تاکید کرد "تمام مطالبی که در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شده کذب محض است" که پیگیری‌های خبرنگار «نسیم آنلاین»، نشان می‌دهد وی پس از طی مراحل قانونی فعلا به قید وثیقه آزاد شده است.

گروه سیاسی « نسیم آنلاین »: روز گذشته برخی از منابع خبری از بازداشت "عبدالرسول دری اصفهانی" عضو دوتابعیتی تیم مذاکره کننده هسته‌ای که مسئول امور بانکی این مذاکرات بوده، به جرم فروش اطلاعات اقتصادی کشور به بیگانگان خبر دادند.

با این حال دری اصفهانی امروز در گفتگو با پایگاه خبری بانک مردم با مضحک خواندن اخبار حاشیه‌ای علیه خود گفت: من که دارم با شما صحبت می‌کنم در بانک مرکزی هستم و بازداشت نشدم.

مسئول اموربانکی برجام که پیش از این اخبار پراکنده به نقل از دادستان تهران ( اینجا را ببینید ) حاکی از ارتباط وی با سرویس جاسوسی انگلیس بود در حالی امروز تاکید کرد "تمام مطالبی که در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شده کذب محض است" که پیگیری‌های خبرنگار «نسیم آنلاین»، نشان می‌دهد وی پس از طی مراحل قانونی فعلا به قید وثیقه آزاد شده است.

ارسال نظر: