اسفندقه:

حسین منزوی معمار غزل معاصر پارسی است

کدخبر: 2057822

مرتضی امیری اسفندقه، شاعر گفت: حسین منزوی شاعر غزلسرای زنجانی است و غزل‌های اهل بیتی او درغزل معاصر منحصر به فرد و سرمشق است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عصر شعر شهرستان ادب و شاعران زنجان با حضور ناصر فیض، مرتضی امیری اسفندقه، علی محمد مودب، علی داودی و جمع کثیری از شاعران جوان و به نام از سراسر کشور عصر روز چهارشنبه(3 شهریورماه) در بخش جنبی نمایشگاه کتاب زنجان برگزار شد.

علی محمد مودب در این برنامه با اشاره به این که برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی در کنار نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی برای ارائه و عرضه توانایی‌های شاعران جوان است، تصریح کرد: امری که باید به آن توجه شود، همکاری رسانه‌ها در این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به این که چنین رویدادهای فرهنگی مهمی باید در رسانه‌ها صفحه یک شود و تلویزیون نیز باید این برنامه ها را پوشش جدی دهد گفت: اگر می خواهیم مردم کتابخوان شوند باید با استفاده از قدرت و ظرفیت رسانه این امور را تبلیغ کنیم.

مودب با تاکید بر این که کتاب باید در تیراژ بسیار بالاتر از این در جامعه به فروش رسیده و به تیراژهای میلیونی برسد گفت: رسانه‌ها نیز باید ناشران را حمایت کنند، چرا که الان بازار ادبیات طوری نیست که بتواند خود را تبلیغ کند.

در ادامه نیز مرتضی امیری اسفندقه ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان زنجان اظهار کرد: حسین منزوی شاعر غزلسرای زنجانی است و غزل‌های اهل بیتی او درغزل معاصر منحصر به فرد و سرمشق است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حسین منزوی افزود: زنجان پایتخت غزل و حسین منزوی معمار غزل معاصر پارسی است.

درپایان این مراسم شاعران حاضربه شعر خوانی پرداختند.

ارسال نظر: