مقیمی در جمع خبرنگاران:

قانون جدید احتمالا به انتخابات ۹۶ خواهد رسید

کدخبر: 2058213

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اگر لایحه جدید انتخابات پس از تأیید دولت، به صورت جدی و با سرعت لازم در مجلس مراحل تصویب خود را بگذراند احتمالاً به این دوره از انتخابات خواهد رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور امروز در مراسم افتتاح سامانه ثبت تشکل‌های صنفی، سیاسی و اقلیت‌های دینی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم نشاط سیاسی در کشور حاکم باشد تا یک انتخابات سالم و پرشکوه برگزار شود.

وی افزود: از دی‌ماه سال جاری فرآیند انتخابات به صورت رسمی در کشور آغاز می‌شود و تلاش داریم طبق زمان‌بندی انتخابات، کارها را به موقع انجام دهیم.

معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره لایحه جامع انتخابات و اینکه آیا این لایحه به انتخابات اردیبهشت 96 خواد رسید یا خیر؟ گفت: این لایحه توسط کارشناسان مربوطه و کارگروه مخصوص بررسی و نهایتا پس از جمع‌بندی تقدیم دولت شده و پس از‌ آن نیز به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

مقیمی تصریح کرد: اگر این لایحه به صورت جدی و با سرعت لازم در مجلس مراحل تصویب خود را بگذراند احتمالاً به این دوره از انتخابات خواهد رسید.

وی درباره تصویب طرح استفساریه در مجلس و نظر وزارت کشور درباره آن نیز اظهار داشت: وزارت کشور موافق این لایحه است.

ارسال نظر: