آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار وزیر صنعت:

مردم ببینند سفره آنها کوچک‌تر شده نمی‌توانند اثرگذاری برنامه‌های دولت را قبول کنند

کدخبر: 2058290

آیت‌الله موسوی اردبیلی با اشاره به ضرورت حل مشکلات مردم عنوان کرد: دولت باید به گونه‌ای فعالیت کند که مردم آثار خوب اقدامات انجام شده را در زندگی خود مشاهده کنند، چرا که اگر مردم ببینند که سفره آنها کوچک تر شده است نمی‌توانند قبول کنند که برنامه‌های دولت در زندگی آن ها اثری داشته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رسا نوشت: محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه جمعی از اعضای وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت عصر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله موسوی اردبیلی در این دیدار با بیان این که دولت باید قدر مردم را بداند، اظهار داشت: ملت ایران همواره پشتیبان و حامی کشور خود بوده اند و دولت نباید به هیچ صورتی مردم را از دست بدهد.

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به ضرورت حل مشکلات مردم عنوان کرد: دولت باید به گونه ای فعالیت کند که مردم آثار خوب اقدامات انجام شده را در زندگی خود مشاهده کنند، چرا که اگر مردم ببینند که سفره آنها کوچک تر شده است نمی توانند قبول کنند که برنامه های دولت در زندگی آن ها اثری داشته است.

وی افزود: دولتی ها باید همیشه هر اقدامی که انجام می دهند آن را برای مردم تشریح کنند که اگر این کار صورت بگیرد مردم قدردان آنها خواهند بود.

آیت الله موسوی اردبیلی به وجود مشکلات اخلاقی در جامعه اشاره کرد و عنوان داشت: اگر اوضاع فرهنگی کشور اصلاح شود این مشکلات نیز تا حد زیاد برطرف می شود و باید این را بدانیم اگر در کشور شاهد دروغ، تهمت و یا اشتباهات دیگری از جانب برخی از مردم هستیم این موضوع تابع شرایط نا مساعد کشور است.

وی تأکید کرد: مسؤولان باید آن قدر تلاش خالصانه داشته باشند که مردم ایمان داشته باشند که دولت خادم آنها است و می خواهد آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کند و هیچگاه چیزی را برای خود نمی خواهد؛ دولت یازدهم باید با برنامه ریزی و اهتمام ویژه ای در راستای رفع مشکلات جامعه داشته باشد.

ارسال نظر: