در پی حمایت‌های رژیم صهیونیستی، انگلیس، آمریکا و آل سعود از منافقین در ماه‌های اخیر

جشنواره مقاومت ۷ فیلم با موضوع افشای جنایات منافقین به نمایش می‌گذارد

کدخبر: 2058443

در پی حمایت‌های رژیم صهیونیستی، انگلیس، آمریکا و آل سعود از منافقین در ماه‌های اخیر جشنواره مقاومت قصد دارد هفت فیلم منتخب از آثار فیلمسازان کشور در قالب آثار سینمایی، سریال، سینما_ویدئویی، مستند و کوتاه داستانی با موضوع منافقین در جشنواره فیلم مقاومت نمایش دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: گروهک تروریستی منافقین در طول سال‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در طول دوران دفاع مقدس و در ادامه در پایگاه اشرف در عراق، رقم زننده سیاه‌ترین جنایات وحشیانه در تاریخ معاصر است. روایت تاریخ معاصر بدون پرداختن به جنایات منفاقین ناقص است. این در حالی است که رژیم صهیونیستی، انگلیس، آمریکا و آل سعود در ماه‌های اخیر قصد دارند دوباره منافقین را تقویت کنند و اقدام به تحرکاتی برای نبش قبر و احیای مجدد کالبد مرده این گروهک تروریستی کردند.

بر پایه این خبر، جشنواره فیلم مقاومت در همین راستا و برای افشای جنایات و اقدامات کور و مذبوحانه منافقین با طرحی این موضوع در ساختار محتوایی جشنواره اقدام به انتخاب آثاری با این محوریت داشته که در مجموع هفت اثر از میان آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم مقاومت، به نمایش در می‌آیند.

بر پایه این خبر، عناوین این فیلم‌ها به این ترتیب است:

"ماهی سیاه کوچولو" به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی / سینمایی

"آسمان من" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد‌رضا آهنج / سریال

"هوش سیاه2" به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی سیدعباس فاطمی‌نویس / سریال

"گروه سلمان" به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی سعید جهانیان / سینما_ ویدئویی

"هزار و یکمین سنگر" به کارگردانی امیرحسین نوروزی و تهیه‌کنندگی پژمان لشکری‌پور / مستند

"جاده مرزی" به کارگردانی حسین ریگی- محمد قانع فرد و تهیه‌کنندگی محمد قانع‌فرد / کوتاه داستانی

"ناکو" به کارگردانی حسین ریگی- محمد قانع‌فرد و تهیه‌کنندگی محمد قانع‌فرد / کوتاه داستانی

گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار "تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی" به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود

ارسال نظر: