حمید رسایی:

علی مطهری دقیقا ویژگی‌های منتظری را دارد؛ فردی ساده لوح که خیلی راحت می‌شود او را بازی داد

کدخبر: 2058468

نماینده سابق مجلس در واکنش به نامه مطهری به وزیر دادگستری در خصوص اعدام‌ منافقین در سال ۶۷ گفت: علی مطهری دقیقا ویژگی‌های منتظری را دارد؛ فردی ساده لوح که خیلی راحت می‌شود او را بازی داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حمید رسایی نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه دانا ؛ در واکنش به نامه علی مطهری به وزیر دادگستری در خصوص اعدام‌ منافقین در سال 1367 گفت: نامه آقای مطهری به دلیل ادعایی است که منافقین اخیرا مطرح کرده‌اند.

وی افزود: منافقین ادعای خود را از تربیون فردی که به دلیل ساده‌لوحی و نفوذ منافقین در منزلش توسط امام عزل شد بیان کردند و امروز آقای مطهری پیگیر ادعای منافقین شده است.

نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس ادامه داد: نامه آقای مطهری در حقیقت مطالبه و پیگیری ادعای کسانی است که امروز هم‌نوا و هم‌صدا با عربستان سعودی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی فعالیت میکنند.

رسایی اظهار داشت: با این حساب باید از نمایندگانی که به مطهری رای دادند پرسید که آیا آن ها به مطهری رای دادند تا مطالبات منافقین و کسانی که دستشان به خون این ملت آغشته است پیگیری کند یا مطالبات مردم را.

وی با طرح این سوال که آیا وظفیه مطهری پیگیری مطالبات منافقین است؟ عنوان کرد: آقای مطهری دقیقا ویژگی‌های منتظری را دارد؛ فردی ساده لوح که خیلی راحت می‌شود او را بازی داد؛ پیش از این اصلاح‌طلبان هر حرفی که داشتند در دهان آقای مطهری می‌گذاشتند و مطهری بعد از مدتی صحبت‌های آن‌ها را تکرار می‌کرد و امروز کار مطهری به جایی رسیده که منافقین از جایگاه و زبان او سوء استفاده می‌کنند.

نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس گفت: اگر مطهری همینطور پیش برود، بعید نیست که روزی مکاتبه کند و از نظام بخواهد در مورد گروهک فرقان که قاتلین پدرش بودند، توضیح دهد.

ارسال نظر: