واکنش مدیرعامل مترو تهران به اظهارت نجار؛

اعلام مترو به عنوان مقصر حادثه شهران غیر کارشناسی و سیاسی است

کدخبر: 2058719

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه در واکنش به اظهارنظر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر اعلام مترو به عنوان مقصر حادثه شهران، گفت: متاسفانه اظهارنظر ایشان کاملا غیر کارشناسی فرافکنانه و با سمت و سوی سیاسی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هابیل درویشی با اعلام اینکه در محل حادثه شهران از قبل حفره‌ای وجود نداشته که اعلام می‌کنند چرا مترو پیش از آغاز فعالیت آنرا بررسی نکرده است، مقصر دانستن مترو در حادثه شهران و اینکه مترو باعث ریزش خاک در این محل شده را اظهارنظری سطحی و تحلیلی به دور از کارشناسی خواند و گفت: هیچ کس نگفته مغار یا حفره‌ای از قبل در محل بوده که حالا بگویند چرا شناسایی نشده بلکه مغار بر اثر تراوش آب از شبکه فرسوده آبرسانی تهران و شست و شوی خاک ریز دانه در محل به وجود آمده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه متاسفانه اظهارنظر ایشان کاملاغیر کارشناسی فرافکنانه و با سمت و سوی سیاسی است، تصریح کرد: به ایشان توصیه می‌کنیم درخصوص موضوع کاملا کارشناسی حادثه شهران عجله نکند و اجازه دهد مراجع ذیربط و صاحب صلاحیت راجع به عوامل ایجاد حادثه شهران اعلام نتیجه کنند.

درویشی گفت: موضوع حادثه شهران در حال حاضر در مراجعی همچون کمیسیون محترم زیر بنایی دولت در دست بررسی است و چنین اظهاراتی در واقع فرار روبه جلو و به منظور تحت تاثیر قرار دادن مراجع مربوطه است.

گفتنی است، امروز رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با یکی از خبرگزاری های رسمی مقصر نهایی «حادثه شهران» را اعلام کرد.

ارسال نظر: