وزیر دادگستری:

منافقین آنقدر خبیث و لعین هستند که حتی فرمانده تروریست خود را نیز می‌کشند

کدخبر: 2058747

پورمحمدی گفت: منافقان آنقدر خبیث و لعین هستند که حتی فرمانده تروریست خود را نیز می‌کشند و سپس عنوان می‌کنند رجوی کشته شد و به هم تسلیت می‌گویند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از وزارت دادگستری، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد اظهار کرد: منافقان آنقدر خبیث و لعین هستند که حتی فرمانده تروریست خود را نیز می کشند و سپس عنوان می کنند رجوی کشته شد و به هم تسلیت می گویند.

وی اظهار کرد: سوال ما اینست که رجوی کجا کشته شد، کجا مرد و قبرش کجاست؟

وزیر دادگستری اضافه کرد: منافقان حاضر هستند برای اینکه به جنایت ها و توطئه های خود ادامه دهند کثیف ترین نقشه ها را اجرا کنند و حاضرند رئیس خود را زنده بگور کنند تا برای یک روز بیشتر به جنایت های خود ادامه دهند.

پور محمدی افزود: منافقان دست از خیانت خود برنداشته اند و در خصوص مسایل هسته ای به دروغ علیه ملت ایران پرونده سازی کردند چراکه از همان ابتدا، جاسوس صدام و سپس جاسوس آمریکا و اسرائیل شدند. وی همچنین تصریح کرد: منافقان هنوز به مجازات و قهر این ملت گرفتار نشده و سزای اعمال خود را ندیده اند.

به گفته وی شهیدان رجایی و باهنر نزد ملت ایران با عزت بوده و منافقان مورد لعن و نفرین ملت و زیر سلطه استکبار هستند.

وزیر دادگستری یادآور شد: ۴۰ سال است که منافقان علیه ملت ایران خیانت می کنند و بزرگان و فرزندان این کشور را به خاک و خون می کشند.

وی با بیان اینکه منافقان روزی با صدام ملعون پیوند خوردند و هزاران نفر از مردم ایران را با جاسوسی های خود به شهادت رساندند، ادامه داد: در واقع آنها با این اقدام خود برخی از عملیات رزمندگان ما را ناکام و فرزندان و دلیران مملکت را شهید کردند.

وزیر دادگستری اضافه کرد: در نهایت نیز در عملیات فروغ جاویدان به لطف خدا بخشی از آنها تار و مار شدند و مابقی به آغوش اربابان خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: هرچقدر پرونده امام و شهدا پاک و طاهر است، به همان اندازه پرونده منافقان مملو از خیانت و جنایت بوده که نمونه بارز آن پرونده سازی هسته ای بود که ۱۲ سال مردم ایران را با مشکل و فشارهای اقتصادی روبه رو ساختند.

وی همچنین با بیان اینکه ۱۴ هزار میلیارد تومان طرح در لرستان در حال اقدام است، افزود: اقدامات جهشی قابل قبولی در لرستان آغاز شده که انتظار می رود ادامه داشته باشد.

ارسال نظر: