همزمان با سالروز تروریسم برپا می‌شود؛

برپایی نمایشگاه "کارتون تروریسم جهانی" در مترو

کدخبر: 2058768

همزمان با هشتم شهریور ماه سالروز تروریسم جهانی نمایشگاه آثار منتخبین جشنواره عکس و کارتون تروریسم جهانی تا ۱۵ شهریورماه در ایستگاه مترو شهید بهشتی برپا می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری مترو، همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرهنگسرای مترو با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کاریکاتورایران، 25 کارتون از آثار هنرمندان داخلی و خارجی در ایستگاه مترو شهید بهشتی به نمایش در آورده است.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان کشورهایی نظیر ایران، هلند، کلمبیا، برزیل، بلغارستان، رومانی، چین، کره، اندونزی به نمایش در آمده که پیش از این در سال 90 در اولین جشنواره عکس و کارتون تروریسم جهانی شرکت کرده بودند.

داعش، القاعده، دولت های حامی تروریسم و حمله به غیر نظامیان از جمله موضوعاتی است که هنرمندان در این نمایشگاه به تصویر کشیده اند.

دبیرخانه جشنواره پس از فراخوان تعداد 1533 اثر از 485 هنرمند از 64 کشورجهان را دریافت کرد و اول کوژینسکی از لهستان، آجیم سولاج از ایتالیا و محمدرضا دوست محمدی، محمد امین آقایی و حمید بهرامی از ایران این آثار را داوری کردند.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه تا 15 شهریور ماه همه روزه از ساعت 7 الی 22 به نشانی خیابان شهید بهشتی ایستگاه مترو شهید بهشتی مراجعه کنند.

ارسال نظر: