عضو تیم ریاست جمهوری کندی افشا کرد؛

ترور جان اف کندی کار خودشان بود

کدخبر: 2058772

یکی از اعضای تیم امنیتی جان افک کندی، رئیس جمهور آمریکا افشا کرده است که عامل ترور کندی یکی از اعضای تیم امنیتی رییس جمهوری بوده است.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت: یکی از اعضای تیم امنیتی جان افک کندی، رئیس جمهور آمریکا افشا کرده است که عامل ترور کندی یکی از اعضای تیم امنیتی رییس جمهوری بوده است .

به گزارش این روزنامه، با مردی که خودش را یکی از اعضای تیم امنیتی جان اف کندی معرفی کرده این مطلب را به الیور استون، کارگردان هالیوودی که فیلم ترور رئیس جمهور آمریکا را نیز کارگردانی کرده اعلام کرده است.

این فرد که به سرطان مبتلا شده است گفته که می خواهد این راز را پیش از مرگش افشا کند که عامل این ترور مرموز یکی از اعضای تیم امنیتی ریاست جمهوری بوده است.

نیروی امنیتی سابق که با الیور استون درباره قاتل کندی سخن گفته بود، خودش را "ران" معرفی کرده و از طریق پیام‌های مخفی پیش از آنکه این دو یکدیگر را ملاقات کنند، در تماس بوده است .استون دراین باره گفت که درباره این ادعا شک و تردید داشته چون داستان‌های زیادی درباره ترور جان اف کندی در دالاس، تگزاس وجود داشت

به باور عامه مردم، لی هاروی اسوالد، تفنگدار سابق نیروی دریایی ارتش آمریکا مظنون اصلی پرونده ترور جان اف کندی از طبقه ششم انبار کتاب مدارس تگزاس به سوی خودروی حامل جان اف کندی و همسرش در خیابان شلیک کرد و باعث ترور وی شد. اسوالد دو روز بعد از ترور کندی توسط صاحب یک کلوب شبانه مرتبط با جرایم سازمان یافته به ضرب گلوله به قتل رسید .

شایعاتی مبنی بر این مساله وجود داشته که یکی از تیرهای شلیک شده به سوی کندی از میان تپه‌های پر از درخت در نزدیکی محل عبور خودروی حامل رییس جمهوری مقتول صورت گرفته با این حال ترور کندی یکی از حل نشدنی‌ترین و مرموزترین ترورها در تاریخ آمریکا به شمار می‌رود

ارسال نظر: