بازدید نوبخت از اردوی تیم‌های پارالمپیکی

کدخبر: 2058829

سخنگوی دولت عصر امروز از اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته و تیراندازی جانبازان و معلولین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، نوبخت، سخنگوی دولت عصر امروز از اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته و تیراندازی جانبازان و معلولین بازدید کرد.

وی پس از این بازدید گفت: از اینکه در اردوی تیم‌های ملی شرکت کردم روحیه گرفتم. امروز آخرین روز هفته دولت است. به برکت خون شیدان رجایی و باهنر سعی کردم از آخرین تمرینات تیم‌های ملی والیبال نشسته و تیراندازی بازدید کنم و به آنها خسته نباشید بگویم. از آنجایی که والیبال تمرین می‌کنم از دیدن تمرین این تیم لذت بردم و انرژی مضاعفی گرفتم.

نوبخت درباره اینکه کمیته المپیک بودجه پارالمپیکی‌ها را پرداخت نکرده، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم آقای خسروی‌وفا این صحبت را تایید کند چون پارالمپیک سهمیه ویژه‌ای دارد و امکان ندارد حقشان داده نشود.

سخنگوی دولت در خصوص عملکرد کاروان المپیکی ایران گفت: عملکرد المپیکی‌ها و زحمات ورزشکاران و قهرمانان آن قابل تقدیر است و رهبر معظم انقلاب نیز به خوبی آنها را مورد تکریم قرار دادند. امیدواریم کاروان پارالمپیک ایران نیز با توجه به توانمندی‌هایی که در اختیار دارد بتواند قهرمانی‌های خود را تکرار کند. از این کاروان انتظار دارم مردم را خوشحال کنند و با توانایی‌های بالای خود نتایج خوبی را رقم بزنند.

ارسال نظر: