مدیر عامل شرکت بیمه تعاون در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

همکاری بیمه تعاون با ایران خودرو قطع شد/ پیشانی مدیر جدید را می‌بوسم

کدخبر: 2058834

حمیدرضا کاوه گفت که به طور معمول افراد در دام مصاحبه افتاده و شروع می‌کنند به وانمود کردن و افزود که بسیاری از تصمیماتی که زمان اعلام آنها فرا نرسیده ، فرد مجبور خواهد شد تا درمصاحبه اعلام کند، آنهم فقط برای اینکه بگویند فرد موفقی هستند!

مدیر عامل شرکت بیمه تعاون خبر داد که شرکت متبوع او قرارداد خود را برای صدور بیمه نامه با گروه صنعتی ایران خودرو از خردادماه سالجاری ادامه نداده وگفت که با توجه به سقف قانونی تخفیف 2.5 درصدی، بیمه تعاون حاضر نشده تا تخفیف بیشتری در این راستا بدهد.

"حمیدرضا کاوه" در گفتگو با «نسیم آنلاین» افزود که اگر سهم بیمه نامه خودرو از سبد پرتفوی شرکت بیمه تعاون کم شده بهتر است و ادامه داد که حق بیمه تولیدی غیرشخص ثالث شرکت در چهارماهه نخست امسال 106 درصد رشد داشته، بنابراین این شرکت ، اصراری برای ورود به صدور بیمه نامه شخص ثالث ندارد،آنهم با ضریب خسارتی که همه از آن گله مندند.

به تازگی بیمه مرکزی گزارشی از عملکرد شرکت های بیمه ای درچهارماهه نخست امسال منتشر ساخته که طبق آن تعداد بیمه نامه صادره شرکت بیمه تعاون در این مدت 35.6 درصد کاهش داشته است.

البته افت تعداد بیمه نامه صادره در چهارماه نخست امسال، منحصر به شرکت بیمه تعاون نبوده بلکه بر اساس اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی،تعداد بیمه نامه صادره شرکت های بیمه‌ای چون دانا،ملت،میهن و آرمان هم دچار کاهش جدی شده است.

مدیر عامل شرکت بیمه تعاون، با بیان اینکه هیات مدیره جدید شرکت هنوز مستقر نشده است، ابراز داشت که هیات مدیره مختار است هرفردی را که مایل بوده و دارای صلاحیت است، معرفی کند، در اینصورت او پیشانی مدیر جدید را خواهد بوسید و امور شرکت را تحویل مدیر جدید خواهد داد.

کاوه، گفت که عادت ندارد تا پیش از پایان دوره یکساله گزارش عملکردی بدهد وادامه داد که به طور معمول افراد در دام مصاحبه افتاده و شروع می کنند به وانمود کردن و افزود که بسیاری از تصمیماتی که زمان اعلام آنها فرا نرسیده ، فرد مجبور خواهد شد تا درمصاحبه اعلام کند، آنهم فقط برای اینکه بگویند فرد موفقی هستند!.

وی بدون اشاره به وضعیت قراردادهای این شرکت برای جذب پرتفوی، گفت که لیست بیمه گزاران شرکتها در زمره لیست های محرمانه بوده و نباید اعلام رسانه ای شود.

شرکت بیمه تعاون با هدف ورود بخش تعاونی به عرصه فعالیت بانک و بیمه و راهیابی به بازارهای پولی و مالی کشور و تحقّق سیاست های کلی اصل 44 درسال 1386 آغاز به کار کرده است.

از قرار معلوم، شعب شرکت بیمه تعاون در اواسط سال گذشته در 11 استان کشور پراکنده بود که قرار بوده تعداد شعب این شرکت به 20 شعبه برسد.

ارسال نظر: