جهانگیری:دولت از کادر مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال حمایت می‌کند

کدخبر: 2058843

معاون اول رئیس جمهور خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: بخاطر حضورتان در صدر جدول در آسیا تشکر می‌کنم و توقع مردم و دولت این است که به جام جهانی صعود کنید.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسحاق جهانگیری- معاون اول رئیس جمهور در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: توفیقی بود که امروز خدمت ملی‌پوشان برسم و خدمت رسیدیم خسته نباشید بگوییم شما جوانانی هستید که مردم به شما علاقه دارند. همانطور که وزیر ورزش گفت فوتبال رشته ویژه ای است و همه مردم بازی‌های لیگ و تیم ملی فوتبال و فوتسال را دنبال می‌کنند و خوشخبتانه خانم‌ها نیز به جمع فوتبال اضافه شدند.

وی ادامه داد: دولت و رئیس جمهور با تمام توان پشتیبان تیم ملی و بازیکنان وکی روش که جز مربیانی است که در این سال ها در تیم ملی بوده زحمت کشیده قدردانش هستیم و شما هم زحمت کشیده‌اید و از شما هم تشکر می‌کنم که در صدر جدول آسیا بوده‌اید و توقع مردم و دولت این است که به جام جهانی صعود کنید. وی در پایان گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون این امر محقق شود ضمن اینکه وزارت ورزش این آمادگی را دارد که شما به خواسته‌تان برسید و دولت نیز از کادر مربیان و بازیکنان حمایت می‌کند که دل جامعه ایرانی و میلیون ایرانی که نیازمند شادی است شاد شود. امیدوارم به دستاورد خوبی برسید و حضورم به این دلیل است که از شما تشکر کنم و امیدوارم این مسیر را با موفقیت طی کنید.

ارسال نظر: