گوشی خود را سریع تر شارژ کنید+آموزش

کدخبر: 2060018

اگر زمان طولانی شارژ موبایل شما را می رنجاند، با استفاده از این ترفند می توانید گوشی خود را سریع تر شارژ کنید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بسیاری از کابران از مدت زمان طولانی که صرف شارژ گوشی می‌شود بیزار هستند. این رنجیدگی زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که دستگاه دارای میزان باتری اندکی باشد و شما نیز وقت کمی برای شارژ کردن آن داشته باشید. شما می توانید با استفاده از ترفند زیر گوشی همراه خود سریع‌تر شارژ کنید.

دستگاه را با استفاده از پورت USB کامپیوتر خود شارژ نکنید

همانطور که می‌دانید، امکان این وجود دارد که اسمارت فون یا تبلت خود را با استفاده از کابل یو اس بی و اتصال به کامپیوتر شارژ کنید. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که سرعت این نوع شارژ نمی‌تواند به اندازه ی سرعت شارژر اصلی باشد. در نسخه ۱٫۰ و به خصوص ۲٫۰ یو اس بی تنها امکان دریافت جریان ۰٫۵ آمپری وجود دارد. USB 3.0 این ظرفیت را به ۰٫۹ آمپر افزایش داده است، اما این در حالیست که شارژرهای اصلی می توانند جریانی تا ۱٫۵ آمپر را فراهم کنند. لازم به ذکر است جدیدترین نسخه از تکنولوژی این کابل که USB 3.1 نام دارد از جریان ۳ آمپری پشتیبانی می کند.

از یک شارژر قوی‌تر استفاده کنید

اغلب شارژرهایی که همراه با دستگاه ها عرضه می شوند معمولی هستند. شما می‌توانید با تهیه ی یک شارژر قدرتمند، سرعت شارژ شدن اسمارت فون و تبلت خود را بسیار سریعتر کنید. برخی دستگاه ها تنها می توانند به شارژری با ظرفیت مشخص متصل شوند اما اکثر دستگاه ها می توانند از شارژرهای قدرتمندتر و سریعتری نیز بهره ببرند. پس پیشنهاد می کنیم که ابتدا اطلاعاتی درباره ی باتری دستگاه موردنظر خود کسب کرده و سپس به دنبال یک شارژر قوی تر برای آن بگردید. مطمئن باشید تاثیر آن را حس خواهید کرد.

از یک کابل USB خوب استفاده کنید

همه ی کابل های یو اس بی شبیه به هم نیستند. برای دریافت نتیجه ای بهتر، از کابلی مناسب با دستگاه خود استفاده کنید. کابل های USB ارزان قیمت نمی توانند مقدار کاملی از قدرت را انتقال دهند و همچنین ممکن است شارژ شدن گوشی یا تبلت شما بسیار کندتر صورت بگیرد.

در هنگام شارژ از گوشی خود استفاده نکنید

استفاده از موبایل یا تبلت در هنگام شارژ باعث کاهش سرعت شارژ آن می شود. اگر شک دارید می توانید دستگاه را به شارژر متصل کرده و به صورت همزمان یک بازی اجرا کنید. متوجه خواهید شد که با وجود گذشت زمان زیاد، میزان باتری تنها چند درصد بیشتر شده است.

گوشی خود را روی حالت هواپیما (Airplane Mode) قرار دهید

زمانیکه گوشی در حال شارژ است آن را به صورت کامل خاموش کرده و یا در حالت هواپیما (Airplane Mode) قرار دهید. این کار به صورت چشمگیری سرعت شارژ گوشی شما را افزایش می دهد.

ارسال نظر: