در سری جدید کنسرت بزرگ محمد علیزاده در تهران:

محمد علیزاده آهنگ "ساری گلین" را به زبان آذری در تهران اجرا کرد

کدخبر: 2060158

سری جدید کنسرت بزرگ محمد علیزاده به تهیه‌کنندگی "صدرالدین حسین‌خانی" در تهران برگزار شد و این خواننده موفق موسیقی پاپ، برای نخستین بار آهنگ "ساری گلین" را به زبان آذری اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، نخستین روز از سری جدید کنسرت بزرگ شهریور ماه محمد علیزاده خواننده سرشناس و پرکار موسیقی پاپ و گروه ارکسترش به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و مؤسسه پخش «هنر شهر»؛ شب گذشته ‌شنبه 13 شهریور ماه جاری در دو سانس مختلف 20 و 23 در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و با استقبال بسیار زیاد علاقمندان به موسیقی مواجه شد و این خواننده موفق و پرکار موسیقی پاپ، برای نخستین بار در کنسرت‌های خود در پایتخت، آهنگ «ساری گلین» را به زبان آذری اجرا کرد .

حضور شقایق فراهانی و شهاب رمضان به عنوان میهمان ویژه در سانس دوم این کنسرت، شقایق فراهانی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون، شهاب رمضان خواننده موسیقی پاپ و چندین شخصیت هنری دیگر نیز به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند .

تقدیم قطعه «ساری گلین» به آذری‌ها و مردم ایران زمین محمد علیزاده قبل از خواندن قطعه «ساری گلین» گفت: این آهنگ را تاکنون در هیچ یک از کنسرتهایم نخوانده‌ام و اصلاً در برنامه اجرای امشبم نبود؛ ولی امروز که از خواب بیدار شدم یکی از دوستانم که در خانه مادر بزرگش بود به من زنگ زد؛ خیلی دلم برای مادر بزرگم تنگ شده است و از اینکه مادر بزرگ و پدر بزرگ ندارم خیلی حسودی می‌کنم، آباء و اجدادی من آذری زبان هستند و قطعه «ساری گلین» را به همه آذری‌ها و تمام مردم ایران زمین تقدیم می‌کنم. این آهنگ را دوست داشتم در کنسرت تهران اجرا کنم؛ چون همیشه آن را در کنسرت‌های تبریز می‌خواندم، چون زادگاه مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌هایم است .

هر آنچه که در زندگی به‌دست آورده‌ام از نگاه خدا بوده است در بخش دیگری از این کنسرت، محمد علیزاده گفت: این بخش از کنسرتم مخصوص به خدایی است که من و شما را به این دنیا آورده است؛ مخصوص خدایی که همیشه خداست و همیشه خدایی می‌کند، خدایی که من هر آنچه در زندگی به‌دست آورده‌ام از نگاهش بوده است، وگرنه در این مملکت از من بااستعدادتر و خوش صداتر خیلی خیلی زیاد است. وقتی که زندگی‌ام را مرور می‌کنم از آن موقعی که موسیقی را شروع کردم و علاقمند بودم، فقط محبت خدا را می‌بینم چون این اتفاق‌ها به خواست خدا می‌افتد و اگر خدا نخواهد بهترین صدای دنیا را هم که داشته باشی هیچ وقت کسی تو را نمی‌شناسد .

تنها و تنها خداست که می‌ماند

وی همچنین گفت: از همین خدایی که من را از درجه زیر صفر موسیقی به این روزهای طلایی رسانده است برای تک تک شما بخشندگی و مهربانی را آرزو می‌کنم؛ امیدوارم که همه شما آدم‌های بخشنده و مهربانی با همدیگر باشید و از همدیگر کینه به دل نداشته باشیم و به همدیگر حسودی نکنیم، پشت سر همدیگر حرف نزنیم و اگر کسی موفق می‌شود به وی حسادت نکنیم. با همدیگر مهربان باشیم و احساس می‌کنم که اگر این اتفاق بیافتد خدا خیلی خیلی زیاتر و بیشتر از این جایگاهی که هستیم ما را دوست خواهد داشت. امیدوارم که همه ما قلب‌های بزرگی داشته باشیم و یادمان باشد که تنها و تنها خداست که می‌ماند و نه هیچ چیز دیگر در این جهان مادی .

معرفی نوازندگان گروه در «شو تایم» کنسرت در ادامه این کنسرت و در بخش «شو تایم» آن، محمد علیزاده نوازندگان گروهش را که عبارت بودند از؛ علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و سعید عباسی ـ نوازنده کیبورد به حاضران در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی کرد که هر کدام با سازهای خود در این بخش به تکنوازی پرداختند .

اجرای ترانه‌های محبوب آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز»

محمد علیزاده در این کنسرت‌، ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را اجرا کرد، که اسامی دیگر قطعه‌های اجرا شده در این کنسرت بزرگ تابستانه این خواننده عبارتند از: «بی تو آینده»، «هواتو کردم»، «برادر»، «احساس»، «فکرش هم نکن»، «کجا میری»، «بی حوصله»، «حس آرامش»، «همینکه هست»، «برگرد» و «جز تو». از نکات قابل توجه این کنسرت، همراهی تماشاگران با «محمد علیزاده» بود که در اکثر قطعات اجرا شده، این خواننده موفق موسیقی پاپ را با صدا و تشویق‌های بی‌امان خود همراهی کردند .

سری جدید کنسرت بزرگ «محمد علیزاده» و گروه ارکسترش، امشب یکشنبه 14 شهریور ماه و شبهای دوشنبه و سه‌شنبه 15 و 16 شهریور ماه نیز در دو سانس مختلف 20 و 23 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد .

ارسال نظر: